💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Bakinec (05.02.2011/17:04)bele deyim puldan cox ali tehsilli olmasi menimcun daha vacibdi,hem de pulnan alinan diplom yox,heqiqi menada oz bawi ile bitirib ali tehsilli olan,duzdu ele 1dovrde yawayiriq ki, taniwin,pulun varsa demek yaxwi yerde de iwleyeceksen saxta diplomun olsa bele,esl menada ali tehsilliler cox awagi yerde iwleyirler.mence orta maawli olsa kifayetdir ne cox ne az..
Siz xanimlar gelecek niwanlinizi Ali tehsil yoxsa orta gormek isterdiz ? ? ?. ,birdeki hansi mebleqde maaşa iw yerinden almaqina raziliq vererdiz ki onun gelecek heyat yoldasi olmaqina. ...bele deyek
Tam raziyam