💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

KiSss_Kisss_Myau (21.12.2015/20:51)Men agbircey 60 yasdan sonrakilari hesab edirem yasin necedi ki, 61?
Ne edirsiz edin ) yalan olmasin ;) aqbircey mesleheti )


KiSss_Kisss_Myau (21.12.2015/20:51)Xeyanet varsa yalan qacinilmazdi)
Ne edirsiz edin ) yalan olmasin ;) aqbircey mesleheti )

KoNCeNo (21.12.2015/20:52)
Men agbircey 60 yasdan sonrakilari hesab edirem yasin necedi ki, 61?


KoNCeNo (21.12.2015/20:52)96 )
Men agbircey 60 yasdan sonrakilari hesab edirem yasin necedi ki, 61?

MiLYoNDa1oQLaN (21.12.2015/20:52)Xeyanet elemir olmaze xeyanet eleyir olar))))
Cinsinnen asli olmuyarag bir wexs tek münasibetde oldugu adama xeyanet elemir o hemde özüne etibarina hemdeki öz vicdanina xeyanet eliyir (Albert Primorski)

KiSss_Kisss_Myau (21.12.2015/20:54)Basun batmasin agzin helede soz tutur senin?ozude bele movzuda?
96 )



Реssimist89 (21.12.2015/20:58)Xowum geldi ) vicdanim rahatladi))
Esas insanin niyyetidi...Eger bir insanin xeyanet niyyeti varsa,hech xeyanet etmeyibse de xeyanet edenden daha pisdi...Insan eger xeyanet edibse,ve ya sen hansisa bir hadiseni xeyanet hesab elemisense
