canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Sizce qızlar xeyanet etmeyi xoşlayır yoxsa oğlanlar?
Mövzudakı mesaj sayı: 647
MiLYoNDa1oQLaN
MiLYoNDa1oQLaNOFF
🕒 21.12.2015 / 20:52 · #361
🏷 miLyonLαrın içinden seçiLmek üçün miLyonLαrı qurbαn vermeLisen, sαdece bir neferin xαtirine
Cinsinnen asli olmuyarag bir wexs tek münasibetde oldugu adama xeyanet elemir o hemde özüne etibarina hemdeki öz vicdanina xeyanet eliyir
(Albert Primorski)
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 21.12.2015 / 20:52 · #362
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
KiSss_Kisss_Myau (21.12.2015/20:51)
Ne edirsiz edin ) yalan olmasin ;) aqbircey mesleheti )
Men agbircey 60 yasdan sonrakilari hesab edirem yasin necedi ki, 61?
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 21.12.2015 / 20:52 · #363
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
KiSss_Kisss_Myau (21.12.2015/20:51)
Ne edirsiz edin ) yalan olmasin ;) aqbircey mesleheti )
Xeyanet varsa yalan qacinilmazdi)
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 21.12.2015 / 20:53 · #364
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
KoNCeNo (21.12.2015/20:52)
Men agbircey 60 yasdan sonrakilari hesab edirem yasin necedi ki, 61?
KiSss_Kisss_Myau
KiSss_Kisss_MyauOFF
🕒 21.12.2015 / 20:54 · #365
KoNCeNo (21.12.2015/20:52)
Men agbircey 60 yasdan sonrakilari hesab edirem yasin necedi ki, 61?
96 )
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 21.12.2015 / 20:55 · #366
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
MiLYoNDa1oQLaN (21.12.2015/20:52)
Cinsinnen asli olmuyarag bir wexs tek münasibetde oldugu adama xeyanet elemir o hemde özüne etibarina hemdeki öz vicdanina xeyanet eliyir (Albert Primorski)
Xeyanet elemir olmaze xeyanet eleyir olar))))
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 21.12.2015 / 20:56 · #367
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
KiSss_Kisss_Myau (21.12.2015/20:54)
96 )
Basun batmasin agzin helede soz tutur senin?ozude bele movzuda?
Реssimist89
Реssimist89OFF
🕒 21.12.2015 / 20:58 · #368
Esas insanin niyyetidi...
Eger bir insanin xeyanet niyyeti varsa,hech xeyanet etmeyibse de xeyanet edenden daha pisdi...
Insan eger xeyanet edibse,ve ya sen hansisa bir hadiseni xeyanet hesab elemisense amma ki o insanin xeyanet niyyeti olmayibsa,oz hisslerine yox onun niyyetine inanmalisan...
Menim fikrimce her kes emeline gore yox vicdanina gore muhakime olumalidir,bu daha edaletlidir)
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 21.12.2015 / 21:00 · #369
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
Реssimist89 (21.12.2015/20:58)
Esas insanin niyyetidi...Eger bir insanin xeyanet niyyeti varsa,hech xeyanet etmeyibse de xeyanet edenden daha pisdi...Insan eger xeyanet edibse,ve ya sen hansisa bir hadiseni xeyanet hesab elemisense
Xowum geldi ) vicdanim rahatladi))
KiSss_Kisss_Myau
KiSss_Kisss_MyauOFF
🕒 21.12.2015 / 21:02 · #370
Tak chto bir birinize maraqiniz itdi ... ayrilin getsin ... ;) veyanetde en pis oduki , kimise lox edirsen )
Cəmi mesajlar: 647
<< 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 65 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər