canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Yuxaridaki userin pis ve yaxşi xususiyyetleri.
Mövzudakı mesaj sayı: 3397
touch_me_
touch_me_OFF
🕒 04.07.2017 / 20:19 · #881
O qeder saymaqla bitmez)
Zeqqumagaci
ZeqqumagaciOFF
🕒 04.07.2017 / 20:20 · #882
🏷 Insan insani ya tamamliyamada yada tam anlayamadi..
saydaaa
touch_me_
touch_me_OFF
🕒 04.07.2017 / 20:22 · #883
Otursam saymaqa gerey is gucumden olumda)
Karyerama son))
Dataport
DataportOFF
🕒 06.07.2017 / 21:11 · #884
Pisdiyi olmuyub
~_DemounT_~
~_DemounT_~OFF
🕒 06.07.2017 / 23:45 · #885
yaxhsi olar
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 07.07.2017 / 00:34 · #886
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
Pisin tərgidib əsas
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 07.07.2017 / 01:27 · #887
Bilmirem
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 07.07.2017 / 01:33 · #888
SiSeRoN (04.07.2017/08:44)
Ozune hormet elemir..Yaxwisida yoxdu.
Farid her defe görmemezlikden gelirem.Ancaq görurem yooox xeyri yoxdur.Her mövzuda menem. Dostluqumda olanlara yazirsan etrafin pisdir, burda yazirsan ozune hormet elemir.Niye????? Sebeb??? olmaya pis hereketimi görmusen.Axi ele burda meni ilk terifleyenlerden biri ki sen olmusan. Eksine men ozume hormet edirem ki , susuram.Bilirsen ne var sen ozune hormet biraz .Senin qarwinda gunahkar deyilem. Sen daxil olmaq sertile dostluq teklif eden her kese olmaz demiwem. Allahsizliq etmesinler kime soz vermiwem , kiminle daimi daniwib sonra olmaz demiwem.Kime sekil gondermiwem bezileri kimi. Fikir vermiwem her defe meni qaralayirsan tehqir etmekle hedeleyirsen . Halbuki cox fikir vermiwem ki usteki usere fikir bildirmeyib oz fikrini yazib.Hecne dememisen.Bilmisen ki birini desen ikisini ewidessen. Soz oqlanlar elesiz qaçani qovalayirsiz. Ancaq yenede deyirem men susmaqimla ozume hormet ediremse,sende hormet et.
Dəyişdirildi: EVAMELISSA (07.07 / 01:34) [1]
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 07.07.2017 / 01:44 · #889
SiSeRoN (04.07.2017/08:44)
Ozune hormet elemir..Yaxwisida yoxdu.
Semimi dostluq teklif ettdin mende yox dedim. Sadece daniwaq, taniyaq dedin yox dedim. Yeniki bunuda normal qarwilamalisan. sadece taniwliq istedin.Nedense her defede mende yanliwliq durmaq istedin bacarmadin.Gucun tehqir kecdi .Bilirdin ki , Eva senin tehqirlerine cavab vermeyecek ona gore???? Bu o demek deyilki menim soz ehtiyatim yoxdur .Bir soz var daniwanin susmaqinla utandir.Ancaq yooox gorurem ki alinmir. Ne deyirem ki , savaşsa savaş. Ancaq day gunah menden gettdi. Buyur senin gucun ancaq tehqir kecir cunki senden artiqini gozlemirdim bele. Sen yaz mende sakit vaxti gelib yazaram.Indiden deyim ki, özune hormet eden şexs menim kimi sakit olar ancaqqq ne teeesuff ki sen bunu anlamadin.
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 07.07.2017 / 01:48 · #890
SiSeRoN (04.07.2017/08:44)
Ozune hormet elemir..Yaxwisida yoxdu.
Yaxşi xususiyyetim yoxdur haqlisan bilirsen niye ?????? Cunki Eva başqalari kimi soyuşle danişmir.Her zamanda mene demisen ki Eva sene hormetim boyukdur ki sene bir soz yazilanda cavab yazmirsan.Her zaman bele ol.Oldimda ele ancaw gorurem yoooooxxx sen sakitleşmel bilmirsen.Açiq açiğina men dalaşmaq isteyirem deyirsen.
Cəmi mesajlar: 3397
<< 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 340 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər