canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Sende Hansidi?
Mövzudakı mesaj sayı: 77
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 17.11.2016 / 14:48 · #1
1
Yaradici naturadirlar.bu Ayaq formasinda olan insanlar cox agillidirlar ve her bir problemin kreativ hellini tapirlar.Lakin bezen ozlerine guvensizlik uzunden bawladiqlari iwi yarimciq bitirerler.




2.
Bu ayaq formasina malik insanlar enerjili ve bacariqli insanlardir,inandiqlari iwin sonuna dek gederler




3
Bu ayaq formasi Liderlik keyfiyyetlerinden xeber verir.bu insanlarin esas meqsedi her bir sahede ugurlu olmaq olur.lakin onlarin perfektionizm lerine gore herweyi itirmek tehlukesi olur her an (Ac gozluk kifayetlenmemek).
Daha bir maraqli fakt Hindistanda valideynler ikinci barmaqi digerlerinden uzun olan qizlara Valideynlerin oglunun evlenmesine icaze vermemeleridir.Onlar bu tip qadinlarin Hakimiyyet sevgisiyle baglayirlar evde bawciliq hakimiyyet dominant olmaq isteyi ile.





[green]4
Bu insanlar ucun en boyuk deyer Aile ve yaxin dostlardir.bu ayaq barmaqlarina sahib olan insanlarin gozel dinlemek ve ozunu diger wexsin y
...
Ardını oxu >>
📎 Əlavə edilmiş fayl

Həcm: 34.18 KB · Yüklənib: 586 dəfə
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 17.11.2016 / 14:50 · #2
Anamda townu 1))) men de 2))
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 17.11.2016 / 14:51 · #3
Inci-cicek (17.11.2016/14:50)
Anamda townu 1))) men de 2))
Menim ayaq formam yoxdu (
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 17.11.2016 / 14:55 · #4
_K_O_T_İ_K_ (17.11.2016/14:51)
Menim ayaq formam yoxdu (
Vopwe obiri ikisi anormal quruluwdu ele ayag olar
**__**
**__**OFF
🕒 17.11.2016 / 14:55 · #5
2ci barmaq 1ciden ,
3cu barmaq 2ciden
4cu barmaq 3cuden
5ci barmaq 4cuden 1-2ml awaqidi))))))))))
Yss
YssOFF
🕒 17.11.2016 / 14:57 · #6
**__** (17.11.2016/14:55)
2ci barmaq 1ciden ,3cu barmaq 2ciden4cu barmaq 3cuden 5ci barmaq 4cuden 1-2ml awaqidi))))))))))
Ele bir misharnan kesilib )
**__**
**__**OFF
🕒 17.11.2016 / 14:58 · #7
Yss (17.11.2016/14:57)
Ele bir misharnan kesilib )
He Yaradan qewey yaradibdaa
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 17.11.2016 / 14:59 · #8
Inci-cicek (17.11.2016/14:50)
Anamda townu 1))) men de 2))
Var niye yoxduki.hercur ayaq var Anormal zad deyil ferqi nedi barmaqlar necedi.
Yss
YssOFF
🕒 17.11.2016 / 15:00 · #9
**__** (17.11.2016/14:58)
He Yaradan qewey yaradibdaa
Gizlet)
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 17.11.2016 / 15:00 · #10
**__** (17.11.2016/14:55)
2ci barmaq 1ciden ,3cu barmaq 2ciden4cu barmaq 3cuden 5ci barmaq 4cuden 1-2ml awaqidi))))))))))
Day denen 1 cide camaati ne Matematikaya salmisan.
Cəmi mesajlar: 77
[1] 2 3 ... 8 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 5
Keçidlər