💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

~Aykam~ (24.12.2016/18:26)Neyniyeceydin ki )
razi deyilem oglan olmaq isteyirdim)



_K_O_T_İ_K_ (24.12.2016/18:32)Rus ya başqa olkede olsaydim qiz olmagi istiyerdim sirf bizim milletde oglan olmaq yaxşidi.
Neyniyeceydin ki )

~Aykam~ (24.12.2016/18:37)Gor bunun beyninden neler kecire )
Rus ya başqa olkede olsaydim qiz olmagi istiyerdim sirf bizim milletde oglan olmaq yaxşidi. Ona gorede kimin qizi olur deyirler yazigin qizi oldu bizde qiz dogulmaq ozu ele bir bedbextlikdi.


~Aykam~ (24.12.2016/18:37)Herwey gunde bir qiznan gezmeyd3n ibaret deyil.
Rus ya başqa olkede olsaydim qiz olmagi istiyerdim sirf bizim milletde oglan olmaq yaxşidi. Ona gorede kimin qizi olur deyirler yazigin qizi oldu bizde qiz dogulmaq ozu ele bir bedbextlikdi.