Cizgi filmlerini cox sevirem. Bow vaxtlarimda baxiram. Tezelerin coxundan xowum gelmir,bow-bow müharibe, menasiz görüntüler. Tebii ki, bezilerini cixmaq wertile, xüsusile animasiya filmlerini sevirem. En cox sevdiklerim T&J, Tweety, Bugsy, Az.-dan Tiq-tiq. Bir de biri var, ele hey "miq-miq" edir,amma adini unutmuwam. T&J-nin yeni variantini sevmirem, ele bil kitayskidir. ))) P.S. Ela mövzudur.