💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 intahar eden insanlara munasibetiniz?yani siz kimese gore ozunuzu oldurerdiniz?
Mövzudakı mesaj sayı: 321

hurremOFF
🕒 14.02.2011 / 09:15 · #1
eyer movzu eyni olsa tez silin piwti olmuyum

Life_is_deathOFF
🕒 14.02.2011 / 11:49 · #2
A a a a a a men? Kimese gore ozumu oldurmey? Asla ve katiyyen olmaz
Duzdu ureyimnen kecen vaxtlar olub,ama guya olub yaxwi yere duwecem? Ozunu oldurmey gunahdi. Hemdeki birden olmedim,vaww onan sora rezil olarame

Nazir_qiziOFF
🕒 14.02.2011 / 12:01 · #3
Yox.

Life_is_deathOFF
🕒 14.02.2011 / 12:11 · #4
Bizim mehlede qalan

huzurOFF
🕒 30.07.2011 / 19:04 · #5
hele deli olmamisam

OfkiofOFF
🕒 30.07.2011 / 19:06 · #6
duwunduyum vaxtlar olub ama her nede olsa yawamaq gozeldi

InSaFsIzLaROFF
🕒 30.07.2011 / 20:13 · #7
Kimese gore intahar etmek?neyime lazimdi?

ManGA_OFF
🕒 30.07.2011 / 21:17 · #8
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
cox olub fikirlesmisem. Amaki cesaretim olmuyub.

_SLATKAYA_OFF
🕒 30.07.2011 / 22:23 · #9
1defe olub mende.

Respect_BoyOFF
🕒 30.07.2011 / 22:32 · #10
🏷 ...Ne QeDeR oLsADa DiLiM aCi, SaDeLiKDiR BaSHiMiN TaCi...
deliyemmi kimese gore ozumu oldurume
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər