💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 intahar eden insanlara munasibetiniz?yani siz kimese gore ozunuzu oldurerdiniz?
Mövzudakı mesaj sayı: 321

*____ZuZu_EmOcKa___*OFF
🕒 30.07.2011 / 22:50 · #11
olub

Glamour__OFF
🕒 01.10.2011 / 11:56 · #12
Hecvaxt.

-=ZED=-OFF
🕒 01.10.2011 / 13:51 · #13

*-=ReSpEcT_BoY=-*OFF
🕒 31.07.2012 / 19:24 · #14
🏷 ...Ne QeDeR oLsADa DiLiM aCi, SaDeLiKDiR BaSHiMiN TaCi...
kimese gore yox..ama bezdiyim anlarda ele ola bilerki oldure bilerem...

ManGA_OFF
🕒 31.07.2012 / 19:26 · #15
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
hmm nem bow weydi heyat bir anliq gozunun onunden kecir...ama izleri kecmr

_XADA_OFF
🕒 31.07.2012 / 19:27 · #16
ele an olur hamida.eseb sistemi zeif olanlar bunu edir,gucluler ise yox.

EksperdOFF
🕒 31.07.2012 / 20:58 · #17
kimasaa goraa ozumuu yoxx, qarwimdakin olduraram..!

VernayaOFF
🕒 31.07.2012 / 21:03 · #18
hec kime gore
Gunahdi intihar elemey 
*_PUSAT_*OFF
🕒 31.07.2012 / 21:24 · #19
bu sadece acizlikdi daim mubariz olmag lazimdi

_WeRq_GoZeLi_OFF
🕒 03.08.2012 / 13:22 · #20
5 6Il bundan qabaq etmiwam man indi isa yadima duwanda ozumu soyuramki neqadar gic olmuwam
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər