💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 intahar eden insanlara munasibetiniz?yani siz kimese gore ozunuzu oldurerdiniz?
Mövzudakı mesaj sayı: 321

YssOFF
🕒 26.08.2016 / 21:25 · #161
Allah Basit adi ile maddi ve menevi adila tecelli nesib etsin.Amin (Ornek nesil)

ceza12OFF
🕒 26.08.2016 / 21:31 · #162
Arada olurem ruhum cixir bedenimden))

_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 26.08.2016 / 21:52 · #163
Herenin oz secimi var.
Bele secim edibse demeli ele olmaliydi.

Nik_tapmiram*OFF
🕒 27.08.2016 / 00:32 · #164
Qinamiram

@Manitou@OFF
🕒 27.08.2016 / 00:47 · #165
Intihar haqqinda en chox yazanlardan biri fransiz yazichi, filosof, ekzistensialist, ictimai xadim Alber Kamu olub.
Kamu deyirki "Her bir intihar qachishdir"
Ekzistensializmin banisi Jan Pol Sartr ise deyirki "Intihar qachis deyil, imtina etmekdir"

EVAMELISSAOFF
🕒 27.08.2016 / 09:45 · #166
Etmerem.

RazboynickOFF
🕒 27.08.2016 / 10:08 · #167
Ozum olum urey lazimdi onada

_*AY*_OFF
🕒 27.08.2016 / 11:38 · #168
He defelerle olub)))beynim conub)

HaRMoNYOFF
🕒 31.08.2016 / 21:40 · #169
Qorxaqin biriyem, elim kesilen kimi deli oluram, qalmiwdi oldurmek))

~_DemounT_~OFF
🕒 31.08.2016 / 22:23 · #170
Herenin bir heyati, dushuncesi var
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər