💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 intahar eden insanlara munasibetiniz?yani siz kimese gore ozunuzu oldurerdiniz?
Mövzudakı mesaj sayı: 321

_WeRq_GoZeLi_OFF
🕒 03.08.2012 / 13:23 · #21
5 6 Il bundan qabaq etmiwam man qolumda yeri qalib indi isa yadima duwanda ozumu soyuramki neqadar gic olmuwam

BRYUNETKAOFF
🕒 04.08.2012 / 23:56 · #22
Kimese gore yox. Heyatda hec kesin ugrunda olmeye deymez, deyerli olsaydi yaninda olardi.

Life_is_deathOFF
🕒 05.08.2012 / 00:21 · #23
men axmax deyilem;)

*-=ReSpEcT_BoY=-*OFF
🕒 05.08.2012 / 01:52 · #24
🏷 ...Ne QeDeR oLsADa DiLiM aCi, SaDeLiKDiR BaSHiMiN TaCi...
acizlik,zeiflik,agilsizliqdi hamsi,agilli insan hec vaxt intihar etmes,1. gunahdi ALLah qatinda,2.caliwmalidiki ayaqa qalxsin dircelsin dahada sinmasin.!

_CuDeSNaYa_SKaZKa_OFF
🕒 05.08.2012 / 12:20 · #25
Allah veren cani Allah ala biler. Intihar etmek gunahdi. Hem kimese gore intihar etmek en boyuk agilsizliqdi, zeiflikdi.

XiXiDokOFF
🕒 05.08.2012 / 13:12 · #26
Kiminse meni oldurmeyindense ozumu oldumeye razi olaram !!

LiFe_aND_DeaTHOFF
🕒 11.08.2012 / 20:20 · #27
Pis baxiram. Ozumude oldurmerem kimese gore

~_DemounT_~OFF
🕒 30.08.2012 / 02:20 · #28
baxir da hansi veziyyetdi. Ele veziyyete dushmek olar ozunu oldurmesen olmush kimi biri olacagsan

-=BraVe_HearT=-OFF
🕒 30.08.2012 / 03:03 · #29
bawdanxarab insannardi
Men qetiyyen yox! 
*MadeMoiseLLe*OFF
🕒 30.08.2012 / 08:51 · #30
Onlarda ne etdiklerini bilmirler ki....o anda fikirlewmirler ki,bu hereketi etmek gunahdir.Bele xestelere sakitcilik,hansisa bir klinikaya yazdirmaq lazimdir.Etrafdan olunan tesirler de bu cur xesteleri tutdugu hereketden dashindira biler.Allah ozu bu cur xestelere komek olsun
Dəyişdirildi: *MadeMoiseLLe* (30.08 / 08:52) [1]
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər