canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 intahar eden insanlara munasibetiniz?yani siz kimese gore ozunuzu oldurerdiniz?
Mövzudakı mesaj sayı: 321
_*_PiNk_GLLaSseS_*_
_*_PiNk_GLLaSseS_*_OFF
🕒 08.09.2012 / 18:37 · #41
Intihar zeifin gucluluyu,guclunun zeifliyidi..
GeDeReMaAa
GeDeReMaAaOFF
🕒 08.09.2012 / 19:00 · #42
gunahdi...ama insan caresiz qaldiqda mecbur olduqda ede biler mence...
-=BraVe_HearT=-
-=BraVe_HearT=-OFF
🕒 08.09.2012 / 19:00 · #43
munasibetim qeti pisdi.kimese gore ozuvu oldurmekdense veten ugrunda helak ol.
PRiNSeSa_iZ_BaKu_(F)
PRiNSeSa_iZ_BaKu_(F)OFF
🕒 08.09.2012 / 19:03 · #44
intihar cixiw yolu tapmayan mucadele ede bilmiyen insannarun iwidu hemde gunahdi ,,,munasibetim pisdi ozumde bele wey elemerem
~_DemounT_~
~_DemounT_~OFF
🕒 08.09.2012 / 19:39 · #45
ele veziyyet p;ur ki, insan oz temizliyi uchun ozunu oldurur.
munasibetim pisdi deye bilmerem. baxir da kim hansi veziyyetde intihar eliyib
T@lен_Aev
T@lен_AevOFF
🕒 06.01.2014 / 16:17 · #46
Yox
belie
belieOFF
🕒 06.01.2014 / 16:23 · #47
Bir defe calişdim. Dedim yemiyim belke öldum . Amma halva cox dadli idi alinmadi
T@lен_Aev
T@lен_AevOFF
🕒 06.01.2014 / 16:30 · #48
belie (06.01.2014/16:23)
Bir defe calişdim. Dedim yemiyim belke öldum . Amma halva cox dadli idi alinmadi
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 06.01.2014 / 19:27 · #49
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
ele veziyete duwe bilerki insan ozun oldurmek derecesine gele biler. amma heyat mubarizedi,mubarize etmek lazimdi)
DetKa*Ya*TvoY*KaroL
DetKa*Ya*TvoY*KaroLOFF
🕒 06.01.2014 / 19:41 · #50
🏷 Sen saydigni say gor Men ne sayiram....
aradaSIRADA (06.01.2014/19:27)
ele veziyete duwe bilerki insan ozun oldurmek derecesine gele biler. amma heyat mubarizedi,mubarize etmek lazimdi)
[B]deliden dogru xeber buna diyirlere[/b]
Cəmi mesajlar: 321
<< 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 33 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər