💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

DetKa*Ya*TvoY*KaroL (06.01.2014/19:41)lap heyacanlandim
[B]deliden dogru xeber buna diyirlere


Ardarazli (06.01.2014/20:17)[B]qaqaw sen bi dene EGO ya aid movzu ac bizleri melumatlandir
Intihar
haqda uzun uzadi yazmaq istemirem. Onsuzda haminin bu haqda az cox
melumati var.Intihar qarwisi alinan bir hereketdir. Bax bu haqda
daniwaq. Etrafinizdaki insanlarda muwahideler apararke
[/b]DetKa*Ya*TvoY*KaroL (06.01.2014/20:25)Hec menim movzum varki?)))). Eqo nu neynirsen? Ele forum movzularinin yarisi eqo haqdadi?))
[B]qaqaw sen bi dene EGO ya aid movzu ac bizleri melumatlandir

Ardarazli (06.01.2014/20:30)[B]bahoo movzun yoxdu?))
Hec menim movzum varki?)))). Eqo nu neynirsen? Ele forum movzularinin yarisi eqo haqdadi?))

[/b]DetKa*Ya*TvoY*KaroL (06.01.2014/20:35)Meqam duwdukce movzularda fikrimi yaziram. Movzu acmaq istemirem. Cunki men movzu acam kimse mirt tuta buna qetiyyen sebrim catmaz. Onda gerey onun olusunu qebrden cixardib duzem foruma. ))).
[B]bahoo movzun yoxdu?))hec kim incimesun forumun en savadlisi sensen ele ona gorede bele bir movzu acib bizi tam melumatlandira bilersenama duz diyirsen forumda movzularin yarisi ele egodu

Ardarazli (06.01.2014/20:39)[B]bir yerde haqqlisan)ama acsaydin ela olardi ...onda men senun butun reyleru izleyecem
Meqam
duwdukce movzularda fikrimi yaziram. Movzu acmaq istemirem. Cunki men
movzu acam kimse mirt tuta buna qetiyyen sebrim catmaz. Onda gerey onun
olusunu qebrden cixardib duzem foruma. ))).Men

