canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 intahar eden insanlara munasibetiniz?yani siz kimese gore ozunuzu oldurerdiniz?
Mövzudakı mesaj sayı: 321
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 06.01.2014 / 19:44 · #51
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
DetKa*Ya*TvoY*KaroL (06.01.2014/19:41)
[B]deliden dogru xeber buna diyirlere
lap heyacanlandim
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 06.01.2014 / 20:17 · #52
Intihar haqda uzun uzadi yazmaq istemirem. Onsuzda haminin bu haqda az cox melumati var.
Intihar qarwisi alinan bir hereketdir. Bax bu haqda daniwaq. Etrafinizdaki insanlarda muwahideler apararken onlarda menfiye dogru qeyri adilik muwahide edirikse destek olmaq lazimdi. Laqeyd qalmaq lazim deyil. Ne olar ki? Mesel var deyir can demekle candan can eskiy olmaz insanlara xususen cetin durumda olan insanlara menevi destek olmaq lazimdi. Inaninki etrafinizda bir insani xilas ede bilerik. Birde gorursen bir sehv etmiw insani butun nesil butun mehelle tehdid edir. Lutfen buna imkan vermeyin,halina laqeyd qalmayin. Insanlari xilas edin serotoninde azalmasin intiharda olmasin.
DetKa*Ya*TvoY*KaroL
DetKa*Ya*TvoY*KaroLOFF
🕒 06.01.2014 / 20:25 · #53
🏷 Sen saydigni say gor Men ne sayiram....
Ardarazli (06.01.2014/20:17)
Intihar
haqda uzun uzadi yazmaq istemirem. Onsuzda haminin bu haqda az cox
melumati var.Intihar qarwisi alinan bir hereketdir. Bax bu haqda
daniwaq. Etrafinizdaki insanlarda muwahideler apararke
[B]qaqaw sen bi dene EGO ya aid movzu ac bizleri melumatlandir[/b]
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 06.01.2014 / 20:30 · #54
DetKa*Ya*TvoY*KaroL (06.01.2014/20:25)
[B]qaqaw sen bi dene EGO ya aid movzu ac bizleri melumatlandir
Hec menim movzum varki?)))). Eqo nu neynirsen? Ele forum movzularinin yarisi eqo haqdadi?))
DetKa*Ya*TvoY*KaroL
DetKa*Ya*TvoY*KaroLOFF
🕒 06.01.2014 / 20:35 · #55
🏷 Sen saydigni say gor Men ne sayiram....
Ardarazli (06.01.2014/20:30)
Hec menim movzum varki?)))). Eqo nu neynirsen? Ele forum movzularinin yarisi eqo haqdadi?))
[B]bahoo movzun yoxdu?))

hec kim incimesun forumun en savadlisi sensen ele ona gorede bele bir movzu acib bizi tam melumatlandira bilersen





ama duz diyirsen forumda movzularin yarisi ele egodu[/b]
LAMIYE17
LAMIYE17OFF
🕒 06.01.2014 / 20:36 · #56
herden bezib oldurmey istiremm
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 06.01.2014 / 20:39 · #57
DetKa*Ya*TvoY*KaroL (06.01.2014/20:35)
[B]bahoo movzun yoxdu?))hec kim incimesun forumun en savadlisi sensen ele ona gorede bele bir movzu acib bizi tam melumatlandira bilersenama duz diyirsen forumda movzularin yarisi ele egodu
Meqam duwdukce movzularda fikrimi yaziram. Movzu acmaq istemirem. Cunki men movzu acam kimse mirt tuta buna qetiyyen sebrim catmaz. Onda gerey onun olusunu qebrden cixardib duzem foruma. ))).
Mene qarwi fikrine gorede tewekkur edirem. Cox sagol.
OPEK13
OPEK13OFF
🕒 06.01.2014 / 20:41 · #58
Men axmaq deyilem : )
DetKa*Ya*TvoY*KaroL
DetKa*Ya*TvoY*KaroLOFF
🕒 06.01.2014 / 20:43 · #59
🏷 Sen saydigni say gor Men ne sayiram....
Ardarazli (06.01.2014/20:39)
Meqam
duwdukce movzularda fikrimi yaziram. Movzu acmaq istemirem. Cunki men
movzu acam kimse mirt tuta buna qetiyyen sebrim catmaz. Onda gerey onun
olusunu qebrden cixardib duzem foruma. ))).Men
[B]bir yerde haqqlisan)ama acsaydin ela olardi ...onda men senun butun reyleru izleyecem

deymez qaqaw[/b]
~QORXUSUZ~
~QORXUSUZ~OFF
🕒 06.01.2014 / 20:44 · #60
ALLAH veren cani yalniz ALLAH ala biler bizeyse verilen emaneti qorumaq son nefesimize qeder
Cəmi mesajlar: 321
<< 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 33 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər