canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Sevgi
Mövzudakı mesaj sayı: 49
~Ya_ne_tvoya
~Ya_ne_tvoyaOFF
🕒 21.01.2012 / 22:37 · #21
Sevgi qara saci agla evez edir )))
EMOPRENCSESASI
EMOPRENCSESASIOFF
🕒 21.01.2012 / 22:41 · #22
~Ya_ne_tvoya, Mende deyirem axi mene taniw gelir
LGL
LGLOFF
🕒 22.01.2012 / 02:28 · #23
sevginin nece 1hiss oldugunu bilmirem, yawamamiwam,hec yawamaq isdemiremde cunki qocalmaq isdemirem
Pessimist89
Pessimist89OFF
🕒 22.01.2012 / 02:34 · #24
Sevgi ressamlarin xeyallarinda gorub amma resmin cheke bilmediyi... shairlerin sozlerini bilib sheirin qosha bilmediyi... Yazichilarin hekayesini bilib romana kochurde bilmediyi... varlilarin dunya qeder pulu verib ala bilmediyi kasiblarin olmadigi sevib varli sayilmagi... Korlarin hechneyi gormeyib yegane gorduyu... karlarin eshitmeyib eshitdiyi... yegane duygudur !! Bu fikrim bashqa movzuda idi,yene de eyni fikirde oldugum uchun bura da yazmaga qerar verdim...
Lady_of_Vampire
Lady_of_VampireOFF
🕒 22.01.2012 / 02:38 · #25
Pessimist89 (22.01.2012/01:34)
Sevgi ressamlarin xeyallarinda gorub amma resmin cheke bilmediyi... shairlerin sozlerini bilib sheirin qosha bilmediyi... Yazichilarin hekayesini bilib romana kochurde bilmediyi... varlilarin dunya qe
dostum filosof bele getse siz nobel mukafatin alacagsiz)))
hemstr
hemstrOFF
🕒 24.02.2012 / 19:40 · #26
sevgı cox weydı eger sevdıyıve gore coxu weylerden kecmeyı goze alınırsa,onun ucun olmeyı,oldurmeyı.Gozunden qısqanmaq sevgıdı cox wey demek olar ama demıyıb yawamaq en gozelıdı.Allah hamıya sevmeyı sevılmeyı nesıb etsın.Amın!
_StreSS_
_StreSS_OFF
🕒 24.02.2012 / 20:28 · #27
Sevgi-bu barede hechne bilmirem
EKVILIBRIUM
EKVILIBRIUMOFF
🕒 25.03.2012 / 17:04 · #28
Salam aleykum mene maraqli gelen buduki, indi kimi dindirsen sevgiye ele terif verecekki guya basna ne bela gelibse sevgiden gelib. axi sevgi bela derd deyil. sevgi insanin en ulvi hisslerinden biridir. bes niye cemiyetimizin gencleri sevgiye bele yanasir? bunun delili ele oxunulan ve bestenilen mahnilardiki, 90 faizi ya ayriliqdan oxuyur yada sevginin nifretinden. bes bu ideologiya bizim genclere haradan? gelib cixib? yoxsa marksizlerin dediyini indi bizim gencler emeli ideologiya etmek isteyir? cox qeribedir. Allah komeyimiz olsun Amin.
BLACKWHITEEAGLE
BLACKWHITEEAGLEOFF
🕒 25.03.2012 / 17:21 · #29
ahh sevgi Yaziq sevgi. Dili yoxduku daniwsin, desinki menim gunahim yoxdu, insanlardi vefasiz gunahkar. Kimse sevgisine qarwiliq gormuyende sevgini gunahlandirir. Zorla deyil ki
ilayda1
ilayda1OFF
🕒 26.03.2012 / 13:39 · #30
bow weydi -
Cəmi mesajlar: 49
<< 1 2 [3] 4 5 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər