canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Kim? Saat neçede? Harda? Nece? ve Kiminle?
Mövzudakı mesaj sayı: 1040
_~XEZAN~_
_~XEZAN~_OFF
🕒 12.10.2012 / 21:07 · #411
Eksperd, O biri dediyiniz wexs menim yazimi burda oxuyur.O zaman bura gelmeye kontur tapan o bende o videonu izlemeyede kontur tapar.Her halda burda gelib serf etdiyi konturdan cox kontur getmez
Eksperd
EksperdOFF
🕒 12.10.2012 / 21:09 · #412
_~XEZAN~_ (122012/22:07)
Eksperd, O biri dediyiniz wexs menim yazimi burda oxuyur.O zaman bura gelmeye kontur tapan o bende o videonu izlemeyede kontur tapar.Her halda burda gelib serf etdiyi konturdan cox kontur getmez
tapmiramdaa neylaimeee, buraa konturuu gucnaann tapiraaamm , yutubaa coxx gedirr axii ((((
_~XEZAN~_
_~XEZAN~_OFF
🕒 12.10.2012 / 21:14 · #413
Eksperd (122012/22:09)
tapmiramdaa neylaimeee, buraa konturuu gucnaann tapiraaamm , yutubaa coxx gedirr axii ((((
O komp indi coxunun evinde var.Her kes ferqli meqsedle istifade eder.Esas niyyetler saf olsun.Bura bes edir konturunuz esas olani odur.Bura daha vacibdir.O videoda olani izlemesenizde olar.Esas fbdir.Iwinizde olsun siz.
Eksperd
EksperdOFF
🕒 12.10.2012 / 21:19 · #414
_~XEZAN~_ (122012/22:14)
O komp indi coxunun evinde var.Her kes ferqli meqsedle istifade eder.Esas niyyetler saf olsun.Bura bes edir konturunuz esas olani odur.Bura daha vacibdir.O videoda olani izlemesenizde olar.Esas fbdir.
))))))))))
_WeRq_GoZeLi_
_WeRq_GoZeLi_OFF
🕒 12.10.2012 / 22:23 · #415
kuleyin sesine urayim sixilir
_~XEZAN~_
_~XEZAN~_OFF
🕒 12.10.2012 / 22:31 · #416
Saat yazilib.Evdeyem,filme baxiram guya,
_QRuBiYaNKa_
_QRuBiYaNKa_OFF
🕒 12.10.2012 / 22:36 · #417
Yerimdeyemm... Mirtaaa yoo bu defeee.. Yorgunlugumu 4ixariram... Otagimda tekem... Aaaaaa mahni istedimeee birdennn.. qulaq asmaga... Nauwnikim haaaaaaaaniiiiiii??????????
*VINCCENT*
*VINCCENT*OFF
🕒 12.10.2012 / 23:06 · #418
Saat 00:05... Yerimdeyem,tek tebii ki.
Musiqi gedir:Sagopa-,,galiba''..superdi..
_*RaziN*_
_*RaziN*_OFF
🕒 12.10.2012 / 23:18 · #419
🏷 ❋Ne SaYaNiN QuLuYaM Ne SaYMaYaNiN aGaSi ALLAHIN QuLuYaM SoZuMuN aGaSi❋
Florida Whistle saatda 00 17 di
_QRuBiYaNKa_
_QRuBiYaNKa_OFF
🕒 12.10.2012 / 23:18 · #420
Yerimdeee Shahrukhun Naajeena mp3e qulaq asiram... Fuuulllll... Lezzet edirrdeee..
Dəyişdirildi: _QRuBiYaNKa_ (12.10 / 23:18) [1]
Cəmi mesajlar: 1040
<< 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 104 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər