canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Kim? Saat neçede? Harda? Nece? ve Kiminle?
Mövzudakı mesaj sayı: 1040
Nazar~boncugu
Nazar~boncuguOFF
🕒 02.10.2013 / 20:38 · #611
_ELYA_ (022013/21:27)
Sevginin_terifi, Qizlar elimden iw gelmir deyende men deliye donurem) istesen geler, serf etmir)
Cox dogru deyirsen insan ne istediyini ede biler prosta ozunu ise vermirlerki sora onnan is gozlemesinler)))
_charli
_charliOFF
🕒 02.10.2013 / 20:45 · #612
🏷 Eslinde yalnizlig cox gozeldi,en azindan itirecek heckimsen yoxdu!
Saat 21:45.otagimdayam,mahnilara qulaq asiram
DetKa*Ya*TvoY*KaroL
DetKa*Ya*TvoY*KaroLOFF
🕒 02.10.2013 / 21:03 · #613
🏷 Sen saydigni say gor Men ne sayiram....
qum saati..evdeyem yanimda da 1 packa siqaret
_MaksI_
_MaksI_OFF
🕒 02.10.2013 / 21:06 · #614
saat 22:05 evdeyem yanimda hechkim yoxdu saytlari gezirem 53 manatda pulum var)
Sevginin_terifi
Sevginin_terifiOFF
🕒 02.10.2013 / 22:50 · #615
_ELYA_ (022013/21:27)
Sevginin_terifi, Qizlar elimden iw gelmir deyende men deliye donurem) istesen geler, serf etmir)
heqiqeten xetrime deydin durum yallannan diyim ki, her iw elimnen gelir.her kesin bir bacarigi var.menim helem o yawim dor ki,indiden neyise ohdeme goturum.men dimirem ki her weyi bacariram diyen qizlar yalan diyir.yox estafurullah.herenin bir bacarigi var. ama men ne yalan diyim iki bowqabi elimde tutamiram.sinir hamsi.vaxti gelende yeqin ki oyrenecem.sozum tekce sene aid dor.umumide didim.
Sevginin_terifi
Sevginin_terifiOFF
🕒 02.10.2013 / 22:53 · #616
Nazar~boncugu (022013/21:38)
Cox dogru deyirsen insan ne istediyini ede biler prosta ozunu ise vermirlerki sora onnan is gozlemesinler)))
men anlamiram sizi. men bura ozumu terif etmeye gelmemiwem.yalannan da durub diyesi dorem ki, ay bugun bu iwi gordum.ev temizdedim.yemek biwirdim.menim elimden gelmir ele weyler.niye yalan danismaliyamki? bacaran var bacarmayan var.siz bilirsiz men yox.burda qebahet yoxdu.vaxti gelende yeqinki oyrenecem.
_ELYA_
_ELYA_OFF
🕒 02.10.2013 / 22:56 · #617
Sevginin_terifi (022013/23:50)
heqiqeten xetrime deydin durum yallannan diyim ki, her iw elimnen gelir.her kesin bir bacarigi var.menim helem o yawim dor ki,indiden neyise ohdeme goturum.men dimirem ki her weyi bacariram diyen qi
Men seni incidecek soz demedim. Yazdigimi diqqetle oxu. Bilmirsense oyrene bilersen yeni. Her kes iwi sindira sindira qira qira oyrenir) eybi yox. Istesen bacararsan anlaminda dedim!
Nazar~boncugu
Nazar~boncuguOFF
🕒 03.10.2013 / 08:30 · #618
Sevginin_terifi (022013/23:53)
men anlamiram sizi. men bura ozumu terif etmeye gelmemiwem.yalannan da durub diyesi dorem ki, ay bugun bu iwi gordum.ev temizdedim.yemek biwirdim.menim elimden gelmir ele weyler.niye yalan danismaliya
Sen niye bele inciyirsenki men umumi dedimde. Ay canim indiki gelinler ata evinde yox er evinde oyrenir subaysan subayligini et. Arada baxmaq lazimdiki nese gorub oyrenmek. Ezizim incime menden hami ele bacarir bir tek sen bacarmirsan ele yox essi ele deyil. Esas odurki calisirsanki oyrenesen.
asik5
asik5OFF
🕒 03.10.2013 / 10:00 · #619
11-00 hec kim yoxdu yanimda
Dəyişdirildi: asik5 (03.10 / 10:00) [1]
Nazar~boncugu
Nazar~boncuguOFF
🕒 03.10.2013 / 10:02 · #620
asik5 (032013/11:00)
11-00 hec kim yoxdu yanimda
Gelim bas basa oturaq cay icek hee ne deyirsen?
Cəmi mesajlar: 1040
<< 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 104 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər