canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Kim? Saat neçede? Harda? Nece? ve Kiminle?
Mövzudakı mesaj sayı: 1040
_charli
_charliOFF
🕒 05.10.2013 / 21:50 · #661
🏷 Eslinde yalnizlig cox gozeldi,en azindan itirecek heckimsen yoxdu!
_YAZ*YAGMURU_ (052013/21:06)
9.05....evdeyem...oturmusam.....bacim.....ustumde hec pul yoxdu
Yaxwiki yoxdu
Sevginin_terifi
Sevginin_terifiOFF
🕒 05.10.2013 / 23:20 · #662
saat bire iwliyir.heyetdeyem.uwuyurem.hava buz kimidi.yagiwi izliyirem...yanimda heckes yoxdu.mahni dinliyirem
Nazar~boncugu
Nazar~boncuguOFF
🕒 06.10.2013 / 08:45 · #663
Sevginin_terifi (062013/00:20)
saat bire iwliyir.heyetdeyem.uwuyurem.hava buz kimidi.yagiwi izliyirem...yanimda heckes yoxdu.mahni dinliyirem
Cox vacibdi sene? Allah gostermesin Setelcem olarsane
Dəyişdirildi: Nazar~boncugu (06.10 / 08:49) [1]
(=AriKaRiNNaKaTa=)
(=AriKaRiNNaKaTa=)OFF
🕒 06.10.2013 / 11:49 · #664
🏷 hhhh
babat is heftesinden sora

1 gun istirahet evde heleki
Sevginin_terifi
Sevginin_terifiOFF
🕒 07.10.2013 / 02:32 · #665
Nazar~boncugu (062013/09:45)
Cox vacibdi sene? Allah gostermesin Setelcem olarsane
sagol insani kiminse duwunmeyi cox gozel hissdi.neynim yagiwi indi indi sevirem.kimi yagiwi yawiyir kimi sadece islanir demiw wair.:/
_ELYA_
_ELYA_OFF
🕒 07.10.2013 / 02:37 · #666
Sevginin_terifi (072013/03:32)
sagol insani kiminse duwunmeyi cox gozel hissdi.neynim yagiwi indi indi sevirem.kimi yagiwi yawiyir kimi sadece islanir demiw wair.:/
Heyet evinde yawayardim kaw Bina evinde hesretle baxiram yagiwa. SEVIREM yagiwi cox SEVIREM, nefesim qeder, ruhum qeder SEVIREM, ozumu sevmediyim qeder SEVIREM.
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 07.10.2013 / 02:38 · #667
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
http://www.youtube.com/watch?v=e67kshmH8yk
qewey sesu var ommushun)
Zeqqumagaci
ZeqqumagaciOFF
🕒 07.10.2013 / 07:56 · #668
🏷 Insan insani ya tamamliyamada yada tam anlayamadi..
tekem oyyy tek
_charli
_charliOFF
🕒 07.10.2013 / 08:09 · #669
🏷 Eslinde yalnizlig cox gozeldi,en azindan itirecek heckimsen yoxdu!
09:09,yagiw yagir,evdeyem tekem,hec kim yoxdu,zavtrak etmeye hazirlawiram.
Dəyişdirildi: _charli (07.10 / 08:09) [1]
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 07.10.2013 / 14:19 · #670
kime ne booooy
Cəmi mesajlar: 1040
<< 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 104 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər