💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Kim? Saat neçede? Harda? Nece? ve Kiminle?
Mövzudakı mesaj sayı: 1040

Inci-cicekOFF
🕒 14.10.2013 / 14:55 · #721
atamin oyunde, oz otagimda, forumu cizma qara edirem yanimda hew kim yoxdu

Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 14.10.2013 / 14:59 · #722
saat : 15:57 radeleri
mekan : ev
veziyyet : iki kreslonu bitiwdirmiwem (divan zanitdi) uzanmiwam "Atv"de ozune baxa baxiram.
wexsi veziyyet : subayam Qizim sevgilim bal balam yoxdu
ozun necesen : mirtdawirsan?
burda suallari men verirem : upps sorry
okay bir de olmasun : get daa
exit : exit

_charliOFF
🕒 14.10.2013 / 21:15 · #723
🏷 Eslinde yalnizlig cox gozeldi,en azindan itirecek heckimsen yoxdu!
22:15,otagimdayam,yanimda hec kim yoxdu,kofe icirem

_ELYA_OFF
🕒 14.10.2013 / 21:18 · #724
"O ses Turkiye"ye baxiram, Zeynoyla msjlawiram

_NAZLI@OFF
🕒 14.10.2013 / 21:29 · #725
saat 22:29 evdeyem cay icirem

ArdarazliOFF
🕒 14.10.2013 / 21:44 · #726
Evdeyem Ilham olmayan kanal axtarira))

Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 14.10.2013 / 21:45 · #727
saat 22:41
mesaj geldi "sene layiq oldugundan cox deyer verirem ama sevirem"
cavab "layiq oldugumdan cox ? men hec kime yalvarmamiwam deyer ver sadece sevirsense facebookta niye ferideye bilmirem yazdun? men ona eseblewdim ama yene de uzr istədim incime ama bu sonuncu mesajin ele bir yara acdi ki sagalan deyil. yaziklar olsun. elvida Mesaj sene catanda ne whatsapp ne facebook ne odnak. olmayacaq. silecem hamsin. nomremi de qiriram. onsuz lazim deyil. Bu sozlerini yerle goy birlewse bagiwlayan deyilem"
Esebiyem :( sigaretim de yoxdu

ManGA_OFF
🕒 14.10.2013 / 21:50 · #728
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
)))) booo. Hecne yorgunculuqdu

TANIMA@OFF
🕒 14.10.2013 / 22:38 · #729
Evdeyem O ses turkiyeye baxiram

*_LuBoY_QiZa_AtVaL_*OFF
🕒 14.10.2013 / 23:27 · #730
evdeyem saat 00:27 tvde o ses turkiye qulagimda qulaqciq fonda Mustafa Ceceli deli gonlum 
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər