canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Kim? Saat neçede? Harda? Nece? ve Kiminle?
Mövzudakı mesaj sayı: 1040
*_LuBoY_QiZa_AtVaL_*
*_LuBoY_QiZa_AtVaL_*OFF
🕒 14.10.2013 / 23:52 · #741
ManGA_ (152013/00:48)
Salak oldugunu boynuna aldin))) fbnida ver tanimadigin birine))))
Seni taniyiram... yoxsa vererdim sene
ele weyleri kafama takmam... qeydiyyatdan kecmek maks 15 saniye aparar :)) klassik nz niklerim var :))
_charli
_charliOFF
🕒 14.10.2013 / 23:53 · #742
🏷 Eslinde yalnizlig cox gozeldi,en azindan itirecek heckimsen yoxdu!
_ELYA_ (152013/00:48)
Lutfen cay birde wirniyyat getir birlikde cay icek) bu verliwe baxanda tenbellik canimi alir))
Menim acligim getdiye
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 14.10.2013 / 23:55 · #743
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
*_LuBoY_QiZa_AtVaL_* (152013/00:52)
Seni taniyiram... yoxsa vererdim sene ele weyleri kafama takmam... qeydiyyatdan kecmek maks 15 saniye aparar :)) klassik nz niklerim var :))
Parollarin az mende olmuyubaa))) axax hemcinin parolum elinde olub) salak kafam)
_ELYA_
_ELYA_OFF
🕒 15.10.2013 / 00:00 · #744
_charli (152013/00:53)
Menim acligim getdiye
Ee piss))
*_LuBoY_QiZa_AtVaL_*
*_LuBoY_QiZa_AtVaL_*OFF
🕒 15.10.2013 / 00:00 · #745
ManGA_ (152013/00:55)
Parollarin az mende olmuyubaa))) axax hemcinin parolum elinde olub) salak kafam)
xexe kendini iyi taniyomuwsun :))) men guvendiyim birilerine seve seve vererem parolumu... :)) sene qarwi nese cakallik etdiyimi xatirliyiram ama ne etdiyimi yox :))
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 15.10.2013 / 00:04 · #746
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
*_LuBoY_QiZa_AtVaL_* (152013/01:00)
xexe kendini iyi taniyomuwsun :))) men guvendiyim birilerine seve seve vererem parolumu... :)) sene qarwi nese cakallik etdiyimi xatirliyiram ama ne etdiyimi yox :))
He nese etmiwdim ama menimde yadimda deyil.. ama xatirla cunki nese iw cevirmiwdin.. ele onnan sora xowum gelmedi sennen kankret uzne deyremde)
*_LuBoY_QiZa_AtVaL_*
*_LuBoY_QiZa_AtVaL_*OFF
🕒 15.10.2013 / 00:11 · #747
ManGA_ (152013/01:04)
He nese etmiwdim ama menimde yadimda deyil.. ama xatirla cunki nese iw cevirmiwdin.. ele onnan sora xowum gelmedi sennen kankret uzne deyremde)
ikimizde xatirlamadigimiza gore demeli o qederde onemli wey deyilmiw :D
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 15.10.2013 / 00:14 · #748
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
*_LuBoY_QiZa_AtVaL_* (152013/01:11)
ikimizde xatirlamadigimiza gore demeli o qederde onemli wey deyilmiw :D
Aslnda onemliydi bow ver ewi
*_LuBoY_QiZa_AtVaL_*
*_LuBoY_QiZa_AtVaL_*OFF
🕒 15.10.2013 / 00:16 · #749
ManGA_ (152013/01:14)
Aslnda onemliydi bow ver ewi
tamam ... bir anlik ofkeyle karar verme ne olur... hatasiz kul olmaz bi hata ettim kabul...
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 15.10.2013 / 00:17 · #750
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
*_LuBoY_QiZa_AtVaL_* (152013/01:16)
tamam ... bir anlik ofkeyle karar verme ne olur... hatasiz kul olmaz bi hata ettim kabul...
Sencani etimi tokme mahnilarin qalsn))
Cəmi mesajlar: 1040
<< 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 104 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər