💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat


KoNCeNo (15.02.2017/02:14)Hex olmasa wemsiyyen var idi ?? Ya islanmaqdan qorxub qacib geldin foruma?))
Yagmurlu bir gundu ))))))

Inci-cicek (15.02.2017/11:10)Ele onuncun geldim sen deme burda da bataqliq varmis)gerek islanardim ele)))))))))
Hex olmasa wemsiyyen var idi ?? Ya islanmaqdan qorxub qacib geldin foruma?))