canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Foruma ilk gəlişim...
Mövzudakı mesaj sayı: 306
__DeFeND__YouR__SeLF__
__DeFeND__YouR__SeLF__OFF
🕒 12.02.2017 / 02:34 · #191
🏷 eTRaFiMDaKi "HeRKeSi" QiSQaNMa....oNLaRiN "HeCH KeS" oLDuGu YeRDe SeN HERSHEYIMSEN...
ozum axtara axtara gelib tapdim sonra dedim ade hara duşdum men yazdigimi sile bilmirem))) sitat nece edilir bilmirem)) hele qizlarin şerhini oxuyuram neler yazilib oglanlarla deyişir şokda idim sonra oyreşdim tebiiki))
!=!DEVIL MAY CRY!=!
!=!DEVIL MAY CRY!=!OFF
🕒 12.02.2017 / 04:05 · #192
🏷 ❋Ne SaYaNiN QuLuYaM Ne SaYMaYaNiN aGaSi ALLAHIN QuLuYaM SoZuMuN aGaSi❋
Ushaqlar shekilleri movzusu var idi. Orda ses vermek uchun chagirmishdilar.biraz baxdim maraqli gelmemishdi. Sonralar az az geldim.i verdish etdim foruma
[WIRIN][OGLAN]
[WIRIN][OGLAN]OFF
🕒 12.02.2017 / 15:39 · #193
Meni bura urcah edenin atasina lenet))
_QiZzz BaZzz_
_QiZzz BaZzz_OFF
🕒 12.02.2017 / 15:40 · #194
o vaxt bir qiz cagirmiwdu
Реssimist89
Реssimist89OFF
🕒 12.02.2017 / 20:56 · #195
Ele her gun ilk gun kimidir,hechkesi tanimiram,her kes mene yaddir.gorduyumu dushunduyumu yaziram gedirem)
**CLoSEd_HEArT**
**CLoSEd_HEArT**OFF
🕒 12.02.2017 / 21:08 · #196
🏷 Ən YaxŞı kariyera qura biLeceYiniz sahə İNSAN oLmaqDıR..Çunki ,o saheDe fuRseTLeR çox
yazilan reyleri oxuyanda mene qeribe gelirdi.eseblesirdim....
Sonra gormemezlikden gelib maraq vermedim)
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 15.02.2017 / 02:14 · #197
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Yagmurlu bir gundu ))))))
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 15.02.2017 / 11:10 · #198
KoNCeNo (15.02.2017/02:14)
Yagmurlu bir gundu ))))))
Hex olmasa wemsiyyen var idi ?? Ya islanmaqdan qorxub qacib geldin foruma?))
YuNuS İsHaQ
YuNuS İsHaQOFF
🕒 15.02.2017 / 12:00 · #199
🏷 MeN AllAhDaN BaSqA HeCnEyI OlMaYaN QuL AllAhDaN BaSqA HeR SeYi OlAnLaRaYaZiQiM GeLiR
Daw duweydi o gune)
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 16.02.2017 / 00:38 · #200
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Inci-cicek (15.02.2017/11:10)
Hex olmasa wemsiyyen var idi ?? Ya islanmaqdan qorxub qacib geldin foruma?))
Ele onuncun geldim sen deme burda da bataqliq varmis)gerek islanardim ele)))))))))
Cəmi mesajlar: 306
<< 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 31 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər