💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
**-=DiPloMaT_BoY=-** (16.02.2011/14:19)Ilk movzu yadimda deyil.diqqetmi ceken Kotikin serhleri olmuwdu
Mene forumculari foruma geldikleri ilk gün cox maraqlidi? Xatirlayirsinizmi ilk hansi movzuya ne yazmishdiniz? Foruma geldiyiniz zaman sizin diqqetinizi ilk olaraq çeken hansi userin yazilari olmushdu
Bad~Romance (16.09.2019/08:30)axotnik ilk nikimdi. parolu yaddan cixanda bashqa nike kecmishem.
Başqa nikin de var?

!=!DEVIL MAY CRY!=! (16.09.2019/08:35)Tot samiy krasavcik qiz nikide var deyesen .
axotnik ilk nikimdi. parolu yaddan cixanda bashqa nike kecmishem. bir arada Kenanın nikinde idim. esgerliyde olanda tot samiy krasavcik .
DİN@R@***@@@ (16.09.2019/16:09)kaprizka idi mingecevirli
Tot samiy krasavcik qiz nikide var deyesen .