💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Life_is_death (16.02.2011/14:20)Dowan Pewmansan be niye?kiminle dostsan Burda
Teze gelmiwem, bebiw dedi gel

Zolnishka (16.02.2011/14:27)0ki.%
*__*MoNaMoR*__*, bawqa saytda fmodam
*__*MoNaMoR*__* (16.02.2011/14:23)Bilirem da be
**-=DiPloMaT_BoY=-**, m0vzu haqda daniwiruq.
be ne haqda daniwmalisanki?
Ozunde qaydalari Bilirsen
PZolnishka (16.02.2011/14:27)0ki
*__*MoNaMoR*__*, bawqa saytda fmodam
.gif)
dostlarda olanlarla lap yaxinam. Seni teze taniyiram, umumiyetnen hamixan aram yaxwidi.gif)
Life_is_death (16.02.2011/14:32)Yaxwi eliyirsen,mehriban ol hemiwe mene qalinca hele menden Cekeceylerin var
**-=DiPloMaT_BoY=-**, Yooo pewman deyilemdostlarda olanlarla lap yaxinam. Seni teze taniyiram, umumiyetnen hamixan aram yaxwidi


