Maraqli movzudu. Indiki kimi yadimdadi ilk gelende cekinirdim nese yazmaga. Minure, Lemond, vernaya bu qizla coxx xow qarwiladilar. Bir movzu vardi " Ustdeki uzeri ne ile doyersen?" men de yazdim, " doymerem, doydurerem ". Bahhhh, skandall bawladi. Men zarafata yazdim, eylenceli movzu idi, gerek hec kim incimeyeydi. Men de ne bilim bu uzer kimdi, nece birisidi. O vaxtdan antipatiya davam edir )))) birini de yazaram sonra )
Burcler haqda bir movzu vardi, movzu sahibiyle uzun uzadi disskusiya eirdik. Movzuya ikimizden bawqa yazan yox idi. Bizim werhlerin arasinda Stress nikli oglan bir werh yazdi ki, " Muzakire hele de davam edirr? Gedim popkorn alim gelim" o qeder gulmuwdum onda ))) o vaxtdan bu nik forumda diqqetimi cekirdi, sonralarsa yalniz fikirlerine gore.