canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Foruma ilk gəlişim...
Mövzudakı mesaj sayı: 306
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 09.01.2012 / 01:48 · #71
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
nebilime yadimda deyil hec ne vaxt geldiyim SSRI den qalmayamee
~Ya_ne_tvoya
~Ya_ne_tvoyaOFF
🕒 09.01.2012 / 01:53 · #72
ManGA_ (09.01.2012/00:48)
nebilime yadimda deyil hec ne vaxt geldiyim SSRI den qalmayamee
Yox sen 41-45.den qalmisan )
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 09.01.2012 / 01:57 · #73
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
~Ya_ne_tvoya (09.01.2012/00:53)
Yox sen 41-45.den qalmisan )
he oda ola biler)
OPEK13
OPEK13OFF
🕒 09.01.2012 / 03:54 · #74
Bu nikden evvel 2 nikim olub.. Bu nikle gelishimin sebebi Denizde_Damla idi..
_Я_ТBoЙ_НаPKoТиK_
_Я_ТBoЙ_НаPKoТиK_OFF
🕒 05.11.2012 / 02:05 · #75
Nebilim ewi
*_PuRe_LoVe_*
*_PuRe_LoVe_*OFF
🕒 05.11.2012 / 08:22 · #76
bir tanis dediki get forma. Mende geldim. Ilk gun XEZAN niki menim diqqetimi chekdi.
*____ALONE____*
*____ALONE____*OFF
🕒 05.11.2012 / 10:58 · #77
🏷 ❋Ne SaYaNiN QuLuYaM Ne SaYMaYaNiN aGaSi ALLAHIN QuLuYaM SoZuMuN aGaSi❋
Konullu gelmemishem onubilem evveller zehlemgedirdi forumdan birmusabiqeolmushdu onundavasina gelmishdiim foruma )))
XANNA
XANNAOFF
🕒 05.11.2012 / 12:04 · #78
Maraqli movzudu. Indiki kimi yadimdadi ilk gelende cekinirdim nese yazmaga. Minure, Lemond, vernaya bu qizla coxx xow qarwiladilar.
Bir movzu vardi " Ustdeki uzeri ne ile doyersen?" men de yazdim, " doymerem, doydurerem ". Bahhhh, skandall bawladi. Men zarafata yazdim, eylenceli movzu idi, gerek hec kim incimeyeydi. Men de ne bilim bu uzer kimdi, nece birisidi. O vaxtdan antipatiya davam edir ))))
birini de yazaram sonra )
XANNA
XANNAOFF
🕒 05.11.2012 / 12:32 · #79
Burcler haqda bir movzu vardi, movzu sahibiyle uzun uzadi disskusiya eirdik. Movzuya ikimizden bawqa yazan yox idi. Bizim werhlerin arasinda Stress nikli oglan bir werh yazdi ki, " Muzakire hele de davam edirr? Gedim popkorn alim gelim"
o qeder gulmuwdum onda ))) o vaxtdan bu nik forumda diqqetimi cekirdi, sonralarsa yalniz fikirlerine gore.
_~XEZAN~_
_~XEZAN~_OFF
🕒 05.11.2012 / 13:04 · #80
Xatirlayiram.Vaxtim yoxdur.Yazaram vaxtim olanda
Cəmi mesajlar: 306
<< 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 31 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər