canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Teklik...
Mövzudakı mesaj sayı: 125
_DeLi_
_DeLi_OFF
🕒 16.02.2011 / 20:25 · #21
*__*MoNaMoR*__* (16.02.2011/19:21)
herenin curbecur derdleri varda elave eliyerem
hmmm derd? Derd yaman weydi Biz genclerin esas deri sevgi maddi sixinti birde oxuyursan sorada iw tapmamaq....
*__*MoNaMoR*__*
*__*MoNaMoR*__*OFF
🕒 16.02.2011 / 20:30 · #22
_DeLi_ (16.02.2011/19:25)
hmmm derd? Derd yaman weydi Biz genclerin esas deri sevgi maddi sixinti birde oxuyursan sorada iw tapmamaq....
aha duz tapdun.neyse m0vzudan kenara 4ixmiyaq.
Senin_orxan
Senin_orxanOFF
🕒 16.02.2011 / 20:36 · #23
men tekliyi xoslamiram...tekliyimi Wefiw unutdurur...mene bes edir..darixdigim an onun yanina qaciram...
_DeLi_
_DeLi_OFF
🕒 16.02.2011 / 20:40 · #24
*__*MoNaMoR*__* (16.02.2011/19:30)
aha duz tapdun.neyse m0vzudan kenara 4ixmiyaq.
okkkk.... Twk....
*_BOYKA_*
*_BOYKA_*OFF
🕒 07.03.2011 / 20:40 · #25
tek qalmaq istiyende ya yasamal qebirstanligina yada hovsanda özum ucun kewf elediyim deniz qiragi sahile gedirem.. Gece tek oturub fikirlewmek xowuma gelir..
MiLa_LuNe
MiLa_LuNeOFF
🕒 07.03.2011 / 20:57 · #26
*__*MoNaMoR*__* (16.02.2011/15:12)
Tekliyi X0wdiyirsuz?Ne 0landa Tek Qalmag istiyirsuz?Tek Qalmaga Icaze Verirler? Biz Insanlari darixdiran neler 0la biler?
Insanlarin cox oldugu yerde sixiliram,tekliyi xowlayir,teklikde musiqi dinlemeyi xowlayiram.cox vaxt icaze vermirler.eslinde bu cox yaxwi haldi,hemiwe tek qalmaq hecde yaxwi wey deyil.
*__*MoNaMoR*__*
*__*MoNaMoR*__*OFF
🕒 07.03.2011 / 21:55 · #27
Twk
RewadAgayev
RewadAgayevOFF
🕒 07.03.2011 / 23:12 · #28
*__*MoNaMoR*__* (16.02.2011/15:12)
Tekliyi X0wdiyirsuz?Ne 0landa Tek Qalmag istiyirsuz?Tek Qalmaga Icaze Verirler? Biz Insanlari darixdiran neler 0la biler?
salam. Tekliyi xowlamiram amma ele bir veziyyet olurki tek qalmaq yada tek gezmek isteyirem. Bizi buna vadar eden kecmiwden qalan xatireler sevgi prablemi. Twk
*__*MoNaMoR*__*
*__*MoNaMoR*__*OFF
🕒 07.03.2011 / 23:13 · #29
RewadAgayev (07.03.2011/22:12)
salam. Tekliyi xowlamiram amma ele bir veziyyet olurki tek qalmaq yada tek gezmek isteyirem. Bizi buna vadar eden kecmiwden qalan xatireler sevgi prablemi. Twk
Twk
RewadAgayev
RewadAgayevOFF
🕒 07.03.2011 / 23:15 · #30
*__*MoNaMoR*__*, bayramin mubarek olsun tebrik edirem. Deli niki mene aid idi
Cəmi mesajlar: 125
<< 1 2 [3] 4 5 ... 13 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər