💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
RewadAgayev (07.03.2011/22:15)0ki twk
*__*MoNaMoR*__*, bayramin mubarek olsun tebrik edirem. Deli niki mene aid idi
*__*MoNaMoR*__* (16.02.2011/15:12)He xowlayiram.Hemiwe tek qalmaq isteyirem.Icaze vermeyib ne edecekler wuvenlik saliram. Meni her wey darixdirir hem de hec ne.
Tekliyi X0wdiyirsuz?Ne 0landa Tek Qalmag istiyirsuz?Tek Qalmaga Icaze Verirler? Biz Insanlari darixdiran neler 0la biler?
