canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Teklik...
Mövzudakı mesaj sayı: 125
*__*MoNaMoR*__*
*__*MoNaMoR*__*OFF
🕒 07.03.2011 / 23:15 · #31
RewadAgayev (07.03.2011/22:15)
*__*MoNaMoR*__*, bayramin mubarek olsun tebrik edirem. Deli niki mene aid idi
0ki twk
RewadAgayev
RewadAgayevOFF
🕒 07.03.2011 / 23:19 · #32
*__*MoNaMoR*__*, deymez.... Bir oglan kimi siz xanimlari tebrik etmek borcumuzdur.....
*_BOYKA_*
*_BOYKA_*OFF
🕒 07.03.2011 / 23:22 · #33
*__*MoNaMoR*__* (07.03.2011/20:55)
Twk
twk ucun twk
*__*MoNaMoR*__*
*__*MoNaMoR*__*OFF
🕒 07.03.2011 / 23:23 · #34
)))
Life_is_death
Life_is_deathOFF
🕒 07.03.2011 / 23:24 · #35
Butun gun tekem. Herden he,herden ureyim sixilir indiki kimi
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 09.03.2011 / 23:34 · #36
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
lezet eliyire tek qalmag. Rahatdig deyib dolasan yoxdu
QEDDAR_DUNYA
QEDDAR_DUNYAOFF
🕒 10.03.2011 / 00:17 · #37
*__*MoNaMoR*__* (16.02.2011/15:12)
Tekliyi X0wdiyirsuz?Ne 0landa Tek Qalmag istiyirsuz?Tek Qalmaga Icaze Verirler? Biz Insanlari darixdiran neler 0la biler?
He xowlayiram.Hemiwe tek qalmaq isteyirem.Icaze vermeyib ne edecekler wuvenlik saliram. Meni her wey darixdirir hem de hec ne.
RewadAgayev
RewadAgayevOFF
🕒 10.03.2011 / 00:18 · #38
beeeeezzzmiwemm Bezmiwemde
MoNaMoR
MoNaMoROFF
🕒 28.04.2011 / 12:28 · #39
esebi olanda tek qalmag istirem
Hayatk@
Hayatk@OFF
🕒 28.04.2011 / 13:13 · #40
Men tekliye nifret edirem.chox retki hallarda tek qalmaq isterem.
Cəmi mesajlar: 125
<< 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər