💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Life_is_death (17.02.2011/12:37)Caliwin derdli olmayasiniz ve siqareti az cekesiniz.
Kefim olmuyanda, derdli olanda cekirem,uje ata bilmirem![]()
![]()

Nick_O (17.02.2011/12:55)Hele yaxwisini sen eliyirsen. Hem ozuve xeyir hem de cibuve..çəkmirəm.

*__*MoNaMoR*__* (17.02.2011/13:59)Niye bezi oqlanlarda cekmir. Ama qizlarin coxu derden cekmir hele oqlanlarda.
diyirler derdim var 0na g0re bes biz qizlarin derdi 0landa niye 4ekmiruy (bezi qizlar)