💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
kr@s@v4ik (17.02.2011/15:27)istemir 4ekmirler.Agillidi.
Niye bezi oqlanlarda cekmir. Ama qizlarin coxu derden cekmir hele oqlanlarda.



*____ZuZu_EmOcKa___* (17.02.2011/16:31)senede meslehet gorurem, gunde 1packanin ziyani olmaz)
gelecekde gorek bele deyeceksen?...o zaman gec olacaq....

