💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Реssimist89 (04.03.2016/22:48)Yo saralmir manda, aqdi, ama bele seherler adamin aqzi aci olre onin yeri yoxduda) tergide bilmedim men...
Menim tergitmeyimin yegane sebebi dishlerimin saralma ehtimali olub)

Eksperd (04.03.2016/22:51)Indi agdi amma bir de baxacaqsanki saralib,inan mene)
Yo saralmir manda, aqdi, ama bele seherler adamin aqzi aci olre onin yeri yoxduda) tergide bilmedim men...
Реssimist89 (04.03.2016/22:52)Her gun baxiram) deiwukliy olsa aqartdirdaram uzaqi
Indi agdi amma bir de baxacaqsanki saralib,inan mene)