canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 dovme veya ta too -lara munasibetiniz
Mövzudakı mesaj sayı: 168
Pessimist89
Pessimist89OFF
🕒 07.12.2011 / 14:30 · #61
Haramdi !
Askin_cennet_hali
Askin_cennet_haliOFF
🕒 07.12.2011 / 23:41 · #62
exlaqi duz insanda gorsem bele o insana qarwi pis duwunurem.cox nifret edirem.hele qadinlar qaw xal falanda eletdirirler.ele adam gorende ele bil qutuda ilan gorurem.hemde gunahdi.bu cani biz allaha borcluyuq.neise yenilik etmeyimize ehtiyac yoxdu
WreCKeR
WreCKeROFF
🕒 10.12.2011 / 14:26 · #63
🏷 БОГ Создал ВОРА, а Чёрт - Прокурора...
Bu yaxin gunlerde,sag qolumada birin doydurecem...super alinacaq...
RoMaNTik_SeFiL
RoMaNTik_SeFiLOFF
🕒 21.05.2013 / 03:59 · #64
nakolka kimin ne oldugnu bildiren znakiydi kecmishde ama indi kimi gorursen nakolka sorushursan menasin eshi ne bilim xoshuma gelib hec olmasa nakolkanida vurduranda bir menasin o menanin sene aidiyati olub olmadigni bil sora vurdur .... qaldiki deyirler gunah deyil gunahdi niyede gunah olmasin Allahin sene verdiyi pak temiz bedeni bilerekden leke salirsan. adama diyerler birine 2 gunluy en eziz paltarivi ver sora onu sene lekeli qaytarsin bilerey elesin. dimdiyliyeree :) sene men bele vermishdim zad sohbeti indi niye bedenivize lazimsiz neyise vurdurursuz . eshi ozvuz bilersiz mende yuxusuzluqdan yaziram onsuz :)))
SLaDkiY_PrinC
SLaDkiY_PrinCOFF
🕒 26.05.2013 / 19:20 · #65
yoxdu
_M_E_L_E_K_
_M_E_L_E_K_OFF
🕒 26.05.2013 / 20:26 · #66
NIFRET EDIREM cox iyrenc gorsenir
*Raselina*
*Raselina*OFF
🕒 26.05.2013 / 20:27 · #67
Qardawimda var idmanci bedenlere cox yarawir oglanlarda
YeMeLi OgLaN
YeMeLi OgLaNOFF
🕒 26.05.2013 / 20:35 · #68
sag qolumda yazi yazdirmiwdim ama soradan pozdurdum.pozulan idi az vaxtliq
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 26.05.2013 / 22:36 · #69
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
cox ve wit olmamaq wertiyle munasibetim normal. xowum gelir
~A_N_T_i_K__V_A_R~
~A_N_T_i_K__V_A_R~OFF
🕒 26.05.2013 / 22:53 · #70
🏷 BiLiReM, SeN MeN BiLDiYiM, QiZLaRDaN, DeYiLSeN!!!
Geleceyde bogazima yani gulagimdan biraz awagi erevce
ALLAH yazdirmagi duwunurem

Ama deyirler totiyaj vurdurub pewman olmayan yoxdu
Cəmi mesajlar: 168
<< 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 3
Keçidlər