canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Üsteki istifadeçinin anketine, şekline, avatarına göre xal verin...
Mövzudakı mesaj sayı: 1262
Zazum
ZazumOFF
🕒 11.12.2011 / 13:41 · #111
🏷 ArXaMcA DaNiWiB SoLo OxUmAqDaNsA.ÜzÜmE De DuEt OxU
sag ol twk
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 11.12.2011 / 13:42 · #112
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
deymez))
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 11.12.2011 / 13:45 · #113
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
hmmm?
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 11.12.2011 / 13:49 · #114
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
ne coxduki?
Zazum
ZazumOFF
🕒 11.12.2011 / 13:51 · #115
🏷 ArXaMcA DaNiWiB SoLo OxUmAqDaNsA.ÜzÜmE De DuEt OxU
100
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 11.12.2011 / 14:05 · #116
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
Arisa (11.12.2011/12:53)
Sende beyendiklerim.
caan twkr))))
Pessimist89
Pessimist89OFF
🕒 11.12.2011 / 14:12 · #117
Getir gorum zachotnikini...
WreCKeR
WreCKeROFF
🕒 11.12.2011 / 14:12 · #118
🏷 БОГ Создал ВОРА, а Чёрт - Прокурора...
_SEHER_MEHi_ (11.12.2011/01:08)
Gözlemede hec..neyi meslehet bilirem onuda yaziram!pise pis,yaxwiya yaxwi prinsipsiz!
Yaxsini pisle sef salma,yoxsa cox basiva doyeceysen..
_SEHER_MEHi_
_SEHER_MEHi_OFF
🕒 11.12.2011 / 15:25 · #119
WreCKeR (11.12.2011/13:12)
Yaxsini pisle sef salma,yoxsa cox basiva doyeceysen..
Yaxwiyla pisi sece bilecey düwünceye sahibem sen üreyvi sixma..heleki pewman olmamiwam düwüncelerim ucbatindan..böyük daniwmagi sevmirem bugunun sabahida var...mende duwuncelerimde yanila bilerem ama bununcunde ozumu alcalmiw hiss etmerem cunki heckim sehv etmemelidi deye bir qanun yoxdu!
_SEHER_MEHi_
_SEHER_MEHi_OFF
🕒 11.12.2011 / 15:27 · #120
He birde men sene pis dimedim oyunun qaydalarina göre qiymet verdim!
Cəmi mesajlar: 1262
<< 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 127 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər