💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Arisa (11.12.2011/12:53)caan twkr))))
Sende beyendiklerim.
_SEHER_MEHi_ (11.12.2011/01:08)Yaxsini pisle sef salma,yoxsa cox basiva doyeceysen..
Gözlemede hec..neyi meslehet bilirem onuda yaziram!pise pis,yaxwiya yaxwi prinsipsiz!
WreCKeR (11.12.2011/13:12)Yaxwiyla pisi sece bilecey düwünceye sahibem sen üreyvi sixma..heleki pewman olmamiwam düwüncelerim ucbatindan..böyük daniwmagi sevmirem bugunun sabahida var...mende duwuncelerimde yanila bilerem ama bununcunde ozumu alcalmiw hiss etmerem cunki heckim sehv etmemelidi deye bir qanun yoxdu!
Yaxsini pisle sef salma,yoxsa cox basiva doyeceysen..