🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
demek olar hecnede getirmir menki)) ama ne numerologiyaya ne xiromantiyaya ve bele elmlere inanmiram cunki indiye qeder yadumdadur. evdeydim tanish qiz var caqirmishdi denize ama getmek fikrinde dordum ele olduki yaxin ushaqlar geldi gedesi olduq bunun xalasi oqli idi yaninda didim olar eluve baxim sozun aciqi mende ne bilim eee didim baxda baxdi didi 1 ile seni oldurecekler djanimcun qaqashi az qala ozun ele orda oldureceyduler prosta didim yaxshi dor)) didim cox saqolda shad xebere gore) sora qiz dedi xiromantiya elmidi zad ama gorduyun kimi yikilmadim ayakdayim)))
Black_Attack, Men umumiyyetle bele weylere inanmiram. Birdeki olumu demek duz deyil. Olub ki, 15 qiz baxiciya getmiwiwk zamanla hamiya deyilenler duz cixib, mene ise yox. Inama bagli weylerdi. Duz edirsen, inanma