💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
REZIDENT736 (21.07.2012/16:03)aee ne deliwee:D bu arada fbda dostlux atim qebul et
Menim de sene delis)
REZIDENT736 (21.07.2012/16:07)[I]Zarafat zarafat axrida...
Qeletivi ele!![]()
O bir aprel zarafati idi!
[/i]MENSIZHEYATIN (29.07.2012/12:50)ay seni memuw o menim dosimdi
Bele umumiyetle forumda xowuma qelen hec kim yoxdu.yadaki mene catda hec kim maraqli deyil.ama dosim var xetrini cox istediyim oda Behruz_Hesen