💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Bakinec (10.12.2011/12:36)Yaxwi ala. Men de en bextsiz adamam e,bir deli qiz var forumda, o da meni tapdi.
1 genceli2.tanimiram
3.totuskanin oqlani


) qulaq as realda taniyisan o qizi?Bakinec (10.12.2011/12:40)Ala vallah yox. Menim ne iwim var ele qiznan? Muhendis adamam.
MUHENDIS736, Caaaan) qulaq as realda taniyisan o qizi?

