canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Sizce, üsteki 3 istifadeçinin xarakteristikası necedir?
Mövzudakı mesaj sayı: 1092
MUHENDIS736
MUHENDIS736OFF
🕒 11.12.2011 / 14:28 · #141
Bakinec (11.12.2011/12:22)
MUHENDIS736, Totuska deyir ki menim wotuma kiwi olub deyir ordaki qizdara padxod etmesin
Ala sen de lotuwkaya vekil cixdin e bawimiza. Bir iki gul ver el ceksin de menden.
MUHENDIS736
MUHENDIS736OFF
🕒 11.12.2011 / 15:00 · #142
Xxuliganka (11.12.2011/13:48)
Baknec;her giza podxod eleyir.Wrecker:burda olan gizlara pis baxir, birde zarafat ganmir, zarafat elemeyin onunla agalayar.MUHENDIS: degig bimmirem, ama agillidi, agilin istifade eleye bilmir, bir az
Ey,millet,baxin,dost bele olar. Tenqid edir,ama ele edir ki incimirsen. Xxuliganka,cox sag ol. Bele olmaga chaliwacam.
Bakinec
BakinecOFF
🕒 11.12.2011 / 15:10 · #143
Xxuliganka, Men hec bir qiza padxod etmirem icimden gelen hissleri xanimlara deyirem eger sen onu padxod sayirsansa daha sene sözum yoxdu! Eger padxod etseydim coxdan taniw olardim hec taniwimda yoxdu Seninde bir xarakterivi deyim sen kinlisen kobud paxilsan
Zazum
ZazumOFF
🕒 11.12.2011 / 15:14 · #144
🏷 ArXaMcA DaNiWiB SoLo OxUmAqDaNsA.ÜzÜmE De DuEt OxU
pis uwaqlar dogul
Bakinec
BakinecOFF
🕒 11.12.2011 / 15:54 · #145
Xxuliganka, He neise senle mübahise etmek istemirem ne de senin fikirlerivi görmek istemirem yalanci. ,paxil fikirlerini duzgun sekilde numayiw etmeyen biri
WreCKeR
WreCKeROFF
🕒 11.12.2011 / 16:23 · #146
🏷 БОГ Создал ВОРА, а Чёрт - Прокурора...
Meni bilen bilir,ve o bilenlerde bilir,men nece duwunurem..menim burda 4,5 qiz varki olarin yeri ureyimde boyuydu,ve xetirleri hemiwe yanimda eziz olacey,burdaki bezi qizlar var ekseryeti ozun dartib dag bawina qoyublar,guya zordular,ama menim olara baxiwim bawqa curdu,bir sozle xowum gelmediyi kimi,hec daniwdirmiram...kim ne duwunur duwunsun,ama merd olub sozunu ozume desin..cox xaiw meni heckes pis anlamasin.......!
MUHENDIS736
MUHENDIS736OFF
🕒 11.12.2011 / 16:35 · #147
3u de ela uwaqlardi,ama bir birini yaxwi anlamirlar.
MUHENDIS736
MUHENDIS736OFF
🕒 11.12.2011 / 16:46 · #148
Xxuliganka (11.12.2011/15:43)
eee neyse her kes oau biler. ''her kes eladi yaxsidi'. Burda ancag bele sozler lazimdi, yadaki''canim ureyim , twk,''. Birdr yazmayacam forrumda, narahat olmayin
Niye,ay deli? Men neyse sehv didim? bele eleme,onsuz da forumda uje maraq qalmiyib.
Bakinec
BakinecOFF
🕒 11.12.2011 / 16:50 · #149
Xxuliganka, Sen niye burda menim kimese xow munasibetimi padxod kimi qeleme verirsen?? Meger hansisa xanima forumda menimle taniw olarsan sözunu görmusen? Belke deyirem meni sehv salirsiz kimlese?
WreCKeR
WreCKeROFF
🕒 11.12.2011 / 21:50 · #150
🏷 БОГ Создал ВОРА, а Чёрт - Прокурора...
1...tanimiram
2...yaxci olqlandi
3...tanimiram
Cəmi mesajlar: 1092
<< 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 110 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər