💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
ManGA_ (19.12.2011/01:57)Yaxsi yoxsa Super? : )))))))
normal,normal,yaxsi
OPEK13 (19.12.2011/01:59)onda olar yaxsi sen super:D
Yaxsi yoxsa Super? : )))))))
ManGA_ (19.12.2011/02:00)Yox men normal olum, onlarda özün bildin : (((((
onda olar yaxsi sen super:D
OPEK13 (19.12.2011/02:03)yooox!sen super muper puper he besdi day hew mene o qede terif gelmire
Yox men normal olum, onlarda özün bildin : (((((
ManGA_ (19.12.2011/02:09)Lazim deyil hec..
yooox!sen super muper puper he besdi day hew mene o qede terif gelmire