💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Arisa (28.12.2011/00:56)Agilsiz oldugunu yazdim?
subut et agilsizligimi bacarirsansa eger-
Arisa (28.12.2011/01:01)Özünü agilli göstermek, agilli olmayibda agilli kimi görsenmek isteyenlere xas xüsusiyyetdir?
Ozunu agilli gostermek basqa seydi-men de ne deyirem ki-eksini subut et men de susmagi secim.
Arisa (28.12.2011/01:08)Inan indiki söhbete qeder seni agilli hesab edirdim )
Demeli bele yazdigini inkar etmirsen-aglim yoxdu,ozumu agilli gosterirem-subut et onda
Arisa (28.12.2011/01:13)Yaxsida can agillisan ) Agillisan ) Agillisan ) Senden bi denedi ) Bes eledi? )
yuxulusan sen-ilk yazdigini oxu,sonra o birilerini diqqetle oxu-zehmet olmasa
Arisa (28.12.2011/01:19)Ay deli, yazdiqlarimi diqqetle oxu gör ne yazmisam.. Yazdiqlarimdan hansindasa senin agilli olmadigini yazmisamsa sitat getir, ne yazdigimi aciqlayim.. Men hele hec bir söhbetde sehv cixmamisam..
Adetindi sehf olanda hay-kuy salmaq-duz deyende iqnora atmaq-aciq cixanda meni secmek.indi sevindim getmeyine.