💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
NemosionaL (30.12.2011/04:21)ne demekdi
1.oflayn2.oflayn3.onlayn
DİSTİNTO (30.12.2011/04:25)Tekce Sen onlayndasan demekdi)
ne demekdi
NemosionaL (30.12.2011/04:27)hmmmmmmmm
Tekce Sen onlayndasan demekdi)
DİSTİNTO (30.12.2011/04:29)Hnnnnnnnnnnnn
hmmmmmmmm
WreCKeR (30.12.2011/10:51)super taniyisan Zazum Efir
3 unde tanimadim...
DİSTİNTO (30.12.2011/11:42)Aha demeli senimiwsen)sen axir nik acmaq uzre rekort eliyceysen...
super taniyisan Zazum Efir