💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
WreCKeR (30.12.2011/13:19)qirmizi kitaba duwmey isteyiramda
Aha demeli senimiwsen)sen axir nik acmaq uzre rekort eliyceysen...
DİSTİNTO (30.12.2011/13:21)Sen qirmizi kitaba duwsen..qirmizi kitab hara duwsun bes?.
qirmizi kitaba duwmey isteyiramda


amma hörmetim coxdu