canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Sizce, üsteki 3 istifadeçinin xarakteristikası necedir?
Mövzudakı mesaj sayı: 1092
Pink__
Pink__OFF
🕒 16.07.2012 / 15:24 · #561
_YEMELI OGLAN_ (16.07.2012/16:21)
He lazim olsa bu deyqe alarsan bilirem.Neye gore menim werhim ozulur sebebsiz?Seninki pozulsa neyniyersen?
nolar ki, eli deyibde insandi bilerkden olmuyub ki.Mende pozulsan yene yazdigim sherhi yazaram.
_YEMELI OGLAN_
_YEMELI OGLAN_OFF
🕒 16.07.2012 / 15:26 · #562
🏷 Heyatda 2 şeyden qorxuram.. 1-ci ALLAH'DAN,2-ci ALLAH'DAN qorxmayandan!
Pink__ (16.07.2012/16:24)
nolar ki, eli deyibde insandi bilerkden olmuyub ki.Mende pozulsan yene yazdigim sherhi yazaram.
[I]Senide qinamiramey hele yawin catmir uwaq aglindasan[/i]
_WeRq_GoZeLi_
_WeRq_GoZeLi_OFF
🕒 16.07.2012 / 15:26 · #563
Pink__, fikir verma forumda beladirlar gezirlar hecne bilmadan ela soymayi bilirler tehqir yazirlar pozandada gunahkar olursan
_YEMELI OGLAN_
_YEMELI OGLAN_OFF
🕒 16.07.2012 / 15:29 · #564
🏷 Heyatda 2 şeyden qorxuram.. 1-ci ALLAH'DAN,2-ci ALLAH'DAN qorxmayandan!
_WeRq_GoZeLi_ (16.07.2012/16:26)
Pink__, fikir verma forumda beladirlar gezirlar hecne bilmadan ela soymayi bilirler tehqir yazirlar pozandada gunahkar olursan
[I]Men tehqir yada soyuw yazmamiwdim.werh yazmiwdim sohbeti firlatma.
Dedimde bunnan sora bir varyoxu sikdiyim sebebsiz werhimi pozmasin.kiminse nese sozu varsa wexsime yazsin[/i]
_WeRq_GoZeLi_
_WeRq_GoZeLi_OFF
🕒 16.07.2012 / 15:29 · #565
_YEMELI OGLAN_ (16.07.2012/16:23)
Beyax pozdugun werhde men agzima geleni yazmiwdimki?sen guldun mende yazdimki niye gulursen?Sen onda werhimi pozmaliyidn?
san yazdinki niye gulursen senda deyasan bawdan catmirsan bax bela yazmiwdin manda pozdumki gor ki bawdan catmayan bela olur poza poza gedir sanin ne haqqin varki mana bawdan catmayan yazirsan
Pink__
Pink__OFF
🕒 16.07.2012 / 15:30 · #566
_YEMELI OGLAN_ (16.07.2012/16:26)
[I]Senide qinamiramey hele yawin catmir uwaq aglindasan
oo ushaga hm böyük olub neynemisiz
Pink__
Pink__OFF
🕒 16.07.2012 / 15:31 · #567
_WeRq_GoZeLi_, düzdü.
_YEMELI OGLAN_
_YEMELI OGLAN_OFF
🕒 16.07.2012 / 15:31 · #568
🏷 Heyatda 2 şeyden qorxuram.. 1-ci ALLAH'DAN,2-ci ALLAH'DAN qorxmayandan!
Pink__ (16.07.2012/16:30)
oo ushaga hm böyük olub neynemisiz
[I]Boyuyende gorersen boyuklerin neynediyini[/i]
XANNA
XANNAOFF
🕒 16.07.2012 / 19:10 · #569
werq gozeli- esebi, maraqli, mehriban qiz
Pink- yaxwi tanimasamda, unsiyyetcildi
Yemeli oglan- semimi, tez inciyen
_XADA_
_XADA_OFF
🕒 17.07.2012 / 08:46 · #570
Pink-shexsi tanishligim yoxdu
Yemeli oglan-nik,status deyishmekden bezmeyen,xetrini chox istediyim biri.
Xanna-menim uchun forumda tek qiz userdiki hamidan ferqlidi.
Cəmi mesajlar: 1092
<< 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 110 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər