💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

_YEMELI OGLAN_ (16.07.2012/16:21)nolar ki, eli deyibde insandi bilerkden olmuyub ki.Mende pozulsan yene yazdigim sherhi yazaram.
He lazim olsa bu deyqe alarsan bilirem.Neye gore menim werhim ozulur sebebsiz?Seninki pozulsa neyniyersen?
Pink__ (16.07.2012/16:24)[I]Senide qinamiramey hele yawin catmir uwaq aglindasan
nolar ki, eli deyibde insandi bilerkden olmuyub ki.Mende pozulsan yene yazdigim sherhi yazaram.
[/i]_WeRq_GoZeLi_ (16.07.2012/16:26)[I]Men tehqir yada soyuw yazmamiwdim.werh yazmiwdim sohbeti firlatma.
Pink__, fikir verma forumda beladirlar gezirlar hecne bilmadan ela soymayi bilirler tehqir yazirlar pozandada gunahkar olursan
_YEMELI OGLAN_ (16.07.2012/16:23)san yazdinki niye gulursen senda deyasan bawdan catmirsan bax bela yazmiwdin manda pozdumki gor ki bawdan catmayan bela olur poza poza gedir sanin ne haqqin varki mana bawdan catmayan yazirsan
Beyax pozdugun werhde men agzima geleni yazmiwdimki?sen guldun mende yazdimki niye gulursen?Sen onda werhimi pozmaliyidn?


_YEMELI OGLAN_ (16.07.2012/16:26)oo ushaga hm böyük olub neynemisiz
[I]Senide qinamiramey hele yawin catmir uwaq aglindasan
Pink__ (16.07.2012/16:30)[I]Boyuyende gorersen boyuklerin neynediyini
oo ushaga hm böyük olub neynemisiz
[/i]