canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Xanimlara bir sual?
Mövzudakı mesaj sayı: 174
~I_L_K_I_N~
~I_L_K_I_N~OFF
🕒 11.03.2011 / 13:04 · #1
Niye xanimlar oz hisslerin gizledir? Oz hissini gizletmekle qorxmursan gec olar?itirersen onu...
Vinera_
Vinera_OFF
🕒 11.03.2011 / 13:05 · #2
Hiss ola ki gizledesen de!qokqu hani?ee nediye ele sevgi,hiss
Belosnewka
BelosnewkaOFF
🕒 11.03.2011 / 13:06 · #3
Demek bele olmallymlw
~I_L_K_I_N~
~I_L_K_I_N~OFF
🕒 11.03.2011 / 13:10 · #4
Her kes oz qismetin ozu yazir diyirler,olmuyada biler...
Belosnewka
BelosnewkaOFF
🕒 11.03.2011 / 13:14 · #5
Ne edmek olarki biz xanimiq?
Life_is_death
Life_is_deathOFF
🕒 11.03.2011 / 13:17 · #6
Men hislerimi gizletmiyem,xususen pis hislerimi heeec gizletwirem
Nick_O
Nick_OOFF
🕒 11.03.2011 / 13:33 · #7
Life_is_death (11.03.2011/12:17)
Men hislerimi gizletmiyem,xususen pis hislerimi heeec gizletwirem
Salam
Life_is_death
Life_is_deathOFF
🕒 11.03.2011 / 13:36 · #8
Nick_O, Salmmm nikoo
__JİJİ__
__JİJİ__OFF
🕒 11.03.2011 / 13:39 · #9
Men hisslerimi gizletmirem..ne var odu deyirem uzune...ama sohbet sevgiden gedirse,ele hissim olmayib.olsa da yeqin demerem..ama 1mesele de var..insanlarin bir birine qarwi sevgi hissini bilmek olur...meni kimse sevse men bunu his eliyirem.
__JİJİ__
__JİJİ__OFF
🕒 11.03.2011 / 13:44 · #10
Xanim xanimdida..birinci etirafi kisi etmelidi..menden meslehet hansisa qadini sevirsizse bunu ona gizli yollarla bildirmiyin..eger onda da size qarwi nese sevgi varsa.uzune deyin..ama butun milletin icinde yox..bu menden meslehetdi..
Cəmi mesajlar: 174
[1] 2 3 ... 18 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər