Men hisslerimi gizletmirem..ne var odu deyirem uzune...ama sohbet sevgiden gedirse,ele hissim olmayib.olsa da yeqin demerem..ama 1mesele de var..insanlarin bir birine qarwi sevgi hissini bilmek olur...meni kimse sevse men bunu his eliyirem.
Xanim xanimdida..birinci etirafi kisi etmelidi..menden meslehet hansisa qadini sevirsizse bunu ona gizli yollarla bildirmiyin..eger onda da size qarwi nese sevgi varsa.uzune deyin..ama butun milletin icinde yox..bu menden meslehetdi..