💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Ardarazli (10.08.2013/12:30)hee eleyaxwidi))
hmm..5 de artiq heee?)
)) *-=ReSpEcT_BoY=-* (10.08.2013/13:54)
ma qarwi gizlede bilmirler))
puahh
[/b]


Sampria (29.12.2014/07:02)Duzdu
Sampria [ON] (09.08.2013 / 00:07)Ne daima gizletmek yaxwidi nede cox buruze vrrmek.herwey dogru zamanda ve dogru insana....desemde standartyawamaq da bir wey deyil))