💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

~I_L_K_I_N~ (11.03.2011/12:04)xarakterden asilidi.
Niye xanimlar oz hisslerin gizledir? Oz hissini gizletmekle qorxmursan gec olar?itirersen onu...
_StreSS_ (28.02.2012/09:15)tam raziyam, birce paxil fikrinnen bawqa. Paxil deyil de sadece qurur ve heya baximinnan etirafdan cekinrler.
Qadinlar oz shexsi eshya ve hisslerine qarshi chox diqqetli ve paxil olurlar,hechkesle bolushmek,paylashmaq istemirler...Herhalda ne qeder gizletseler de gizlerinden hemishe hiss olunur,chunki qadin g
.gif)