canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Xanimlara bir sual?
Mövzudakı mesaj sayı: 174
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 09.08.2013 / 07:38 · #91
Bir tanidigim qiz var idi aramizda semimi taniwliqdan bawqa hecne yox idi. Bir gun ona elci geldi. Hamida bir yerdeydik didiki o oglana getmey istemir falan. Mende oglani taniyirdim didimki nie getmirsen pis oglandiki? Neise ustune getdimki get o oglana. Belece hamiliqla yoldawdiga muzakire edirdiy. Men defelerle ona nie o oglani istemirsen didim getmeyi meslehet gordum. Axirda qulagima didiki sen alsan gederem. Inanki wok oldum. Sonra onunla bu haqda ayrica sohbet etdim bunun mumkun olmadigini sadece bacarmayacagimi ona qarwi hec bir hissimin olmadigini soyledim. Indi erdedi bugun sabah ana olacag.
~QORXUSUZ~
~QORXUSUZ~OFF
🕒 09.08.2013 / 14:52 · #92
Ardarazli (09.08.2013/08:18)
))). Bunu tesevvur edirem gulmek tutur meni. Qiz duwur oglanin daliyca oglanda bawdiyir sureti artirmaga kesesi naz eliyir qiz diyirki oldu var dondu yoxdu evinize kimi duwecem dalinca. Neise oglan di
Vaxt gelecek narahat olma bezi qizlar oqlana elci gedecek.vermeyecekler oqlani qaciracaq
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 09.08.2013 / 15:22 · #93
~QORXUSUZ~ (09.08.2013/15:52)
Vaxt gelecek narahat olma bezi qizlar oqlana elci gedecek.vermeyecekler oqlani qaciracaq
)))Yoxee ata anasi zorla verecek))).
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 09.08.2013 / 16:35 · #94
Gizletmeyib bele yola salinmaqdansa gizletmey yaxwidi.
loveless*
loveless*OFF
🕒 09.08.2013 / 16:45 · #95
Men gizletmirem
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 09.08.2013 / 16:47 · #96
loveless* (09.08.2013/17:45)
Men gizletmirem
Esas oduki ne cavab alirsan?
~QORXUSUZ~
~QORXUSUZ~OFF
🕒 09.08.2013 / 18:17 · #97
Ardarazli (09.08.2013/16:22)
)))Yoxee ata anasi zorla verecek))).
Ey bax bu pis oldu axi gerek 1az ozlerini naza ceksinler.oqlanlarini bele urvatsiz etmesinler
MELLİSSAA
MELLİSSAAOFF
🕒 09.08.2013 / 18:48 · #98
)
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 09.08.2013 / 22:11 · #99
MELLİSSAA (09.08.2013/19:48)
)
Melisa ne gulursen? Ondansa suala cavab vermeli oldugumu xatirla.



Ardarazli [ON]
(07.08.2013 / 16:04)
MELLİSSAA
(07.08.2013/15:58)
Ardarazli, Şexsen men
hemşe düşünürem ki heç
kim meni sevmeye
bilmez,ne qeder
tekwbbürlü fikir olsada


Bu artiq fikir deyil
duwunce terzine cevrilib.
Bele ozundenraziliqda
yaxwi deyil ve bezen
inkar edildikde sarsilmaya
sebeb olur.
Sen ozun etiraf etmeycun
cesaretin catacagina
eminsen?
Dəyişdirildi: Ardarazli (09.08 / 22:13) [1]
MELLİSSAA
MELLİSSAAOFF
🕒 09.08.2013 / 22:18 · #100
Ardarazli (09.08.2013/23:11)
Melisa ne gulursen? Ondansa suala cavab vermeli oldugumu xatirla.Ardarazli [ON](07.08.2013 / 16:04)MELLİSSAA(07.08.2013/15:58)Ardarazli, Şexsen menhemşe düşünürem ki heçkim meni sevmeyebilmez,ne qeder
Yox çatmaz ona göre ki qadın öz deyerin bilmelidi mende heç kimin qabağında gülünc gününe qoymaram özmü istemek sevmek ayrı onu etiraf etmek ayrı
Cəmi mesajlar: 174
<< 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər