💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
*_PuRe_LoVe_* (06.08.2013/15:26)meni nezerde tutursuzsa men saat 7 den oyaq oluram, iwimi de catdiriram, hele qalan her weye de kifayet qeder vaxtim olur. Burda da cox az hallarda cox oluram. Ele olyr ki iiki uc gun gelmirem..... Hem de o baxir celdliye, astagel dorem
Black_Attack, :))) isdiye isdiye sherh yazirda
Inci-cicek (06.08.2013/15:32)menim sennen isim yoxdu-
meni nezerde tutursuzsa men saat 7 den oyaq oluram, iwimi de catdiriram, hele qalan her weye de kifayet qeder vaxtim olur. Burda da cox az hallarda cox oluram. Ele olyr ki iiki uc gun gelmirem..... He
