Butun gunu evde olmayanlar da var .....tezden uni sonra kurs,ara da bir heyete duwmek gezmek,ders oxumaq....veeee bir de baxirsan ki saat 00:00 bu qeder sade yeni
nebilim makiyaj falan olur adeten..seher duranda 10 deq guzgunun qarwisinda sonra bacimla ev iwi..evde oturmuram hec..evde olanda da nebilim duruma gore deyiwer mewquliyyet..