💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

*-=VinCenSo=-* (06.08.2013/22:49)nolub ki? Neyi ureyime saldim ?
_M_E_L_E_K_, siz qizlarada soz dimey olmure srazi ureyivize salirsuz

*-=VinCenSo=-* (07.08.2013/00:45)Ola biler....amma men hemiwe yazanda movzu sahibin fikrini,sualini oxuyub yaziram.
_M_E_L_E_K_, bayaq werh yazmiwdim bezilerine tesir eledi)
.gif)


SeNiNLe___SoN (06.08.2013/23:00)makiyajini sevsinler
nebilim makiyaj falan olur adeten..seher duranda 10 deq guzgunun qarwisinda sonra bacimla ev iwi..evde oturmuram hec..evde olanda da nebilim duruma gore deyiwer mewquliyyet..

