💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
*_BOYKA_* (16.03.2011/20:31)Oz dilimiz yaxwidi
fransue


NEnSI (19.03.2011/15:39)her sozumde bir cepe tapmasan patdiyarsanda)) prosta maragli geldi soruwdum..
Men shexsen evde vaxt kecirtmeyi sevirem.Cox gezende bezirem seherden eve qacmaq isteyirem ve oz-ozume deyiremki,evden yaxsi yer yoxmus.Qaldiki oglanlara kucelerde neqeder gezmek olar,bunla fexr edirs



