💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
.
*_YoU_AnD_Me_* (04.04.2011/18:34)kitab oxumaq yaxwidi, hem nitqi yaxwilawdirir hemde dunya goruwu artirir.. Yaxwi mewguliyetdi)
Men cox vaxt internetde oluram.net heyatimin 1hissesine cevrilib.bide tv baxiram,arada kitabda oxuyuram.belee.

~Ya_ne_tvoya (16.03.2012/17:21)bashinda bit var? Niye qashinirki?
bawimi qawimaga vaxt olmur)
*_BOYKA_* (16.03.2012/20:01)mecazi menada!
bashinda bit var? Niye qashinirki?

~Ya_ne_tvoya (16.03.2012/20:13)day niye esebleshirsen? Men indi oldugum yerde 1,5 il erzinde hecolmasa 1 defede olsun bashina bit dushmuyene pis baxirlar, burda nevarki?
mecazi menada!