canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Qizlarin gun erzinde mesguliyyeti ?
Mövzudakı mesaj sayı: 177
Leylla
LeyllaOFF
🕒 18.03.2012 / 19:37 · #71
Derse gedib gelirem, her hefte qizlarla gezmeye cixiriq. Axsham olandada seriallara baxiram.
WreCKeR
WreCKeROFF
🕒 18.03.2012 / 22:16 · #72
🏷 БОГ Создал ВОРА, а Чёрт - Прокурора...
Qeybet...
Lemond_22
Lemond_22OFF
🕒 18.03.2012 / 22:17 · #73
Iw,ev
istirahet gunleri Ya Parkbulvar,ya Metropark,,ya da Karaokeye gedirik:)
Dəyişdirildi: Lemond_22 (18.03 / 22:18) [1]
Araf_ZamanI
Araf_ZamanIOFF
🕒 19.03.2012 / 10:52 · #74
LGL (18.03.2012/18:20)
hheee eee deme day unv behanemiz varr,amma zrftsiz cooxx yoruluram,hele bir dee iw de gorumm Onsuz daa yayda butun qiwin evezin cixiram.qaldi kii,yumurta qayganagi elemeyi bacarmaga bacariram,oz
hm qlazok.... - en sevdiyim))
Lemond_22
Lemond_22OFF
🕒 19.03.2012 / 10:57 · #75
Indi,hal hazirda iw,ev....eve de gedib,istirahet edecem,,,Allah teala mamamizin canini saq etsin
KETRIN_ZETA_CONS
KETRIN_ZETA_CONSOFF
🕒 19.03.2012 / 12:48 · #76
Yatiram gunortayadekk... Sonra sayt... Biraz iqra oynayiram..dururam yemek yeyirem.. Tv ve musiqi.. Axot olsa iw gorurem olmasa yoox... Onsuzda mama qoymur iw gormeye coox... Tel.nen daniwiram bezenib duzenib otururam ve gecenin yarisinadek seriallara baxiram....
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 19.03.2012 / 13:20 · #77
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
[B]hmmm tezi 11de oyaniram,sora pinke zng edirem ele yerimde elece qaqawmiz var onla 3xette daniwiriq,soraa bu saat 1,2ye qeder cekir. Daniwib qutardiqdan sora dururam uzmu yuyuram oyan buyan coreyde yeyirem azciq net ve gezmey... Gecede pinkimle daniwiram ve hemen qaqawmizla belejene gedir heyat[/B]
**__LoVeLy_AnGeL__**
**__LoVeLy_AnGeL__**OFF
🕒 20.03.2012 / 06:55 · #78
Gun erzinde mesguliyyetimi yazsam dastan olar:)
_StreSS_
_StreSS_OFF
🕒 20.03.2012 / 10:03 · #79
Eger qiz boyuk qizdisa sebrnen,anlayishnan gunun kechirir...
Yox,balaca qizdirsa,ne oldu olmadi kusub,inciyir,otagina girib qapini da baglayir,kuklasin qucaqlayib oturur))
*_BOYKA_*
*_BOYKA_*OFF
🕒 20.03.2012 / 23:04 · #80
Lemond_22 (19.03.2012/09:57)
Indi,hal hazirda iw,ev....eve de gedib,istirahet edecem,,,Allah teala mamamizin canini saq etsin
unutma birgun sende mama olacaqsan, xoshuna geler qizin otursun qiraqda butun ev ishleri senin boynuna qalsin?)
Cəmi mesajlar: 177
<< 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər