💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

KETRIN_ZETA_CONS (19.03.2012/11:48)Maashallah..
Yatiram gunortayadekk... Sonra sayt... Biraz iqra oynayiram..dururam yemek yeyirem.. Tv ve musiqi.. Axot olsa iw gorurem olmasa yoox... Onsuzda mama qoymur iw gormeye coox... Tel.nen daniwiram bezenib

ManGA_ (19.03.2012/12:20)hergun pinkinnen danishmaga ne tapirsiz maraqli geldi?)
[B]hmmm tezi 11de oyaniram,sora pinke zng edirem ele yerimde elece qaqawmiz var onla 3xette daniwiriq,soraa bu saat 1,2ye qeder cekir. Daniwib qutardiqdan sora dururam uzmu yuyuram oyan buyan coreyde
*_BOYKA_* (20.03.2012/22:07)ele ordan burdan ))
hergun pinkinnen danishmaga ne tapirsiz maraqli geldi?)

*DOSTUMSAN* (17.03.2012/13:08)berekallah..
*_BOYKA_*, super reqs edirem oriental.ereb musiqileri cox xoşuma gelir.

.gif)